Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
fuck it i love you

8 komentarzy:

  1. Świetna! ♥ W ogóle tutaj twoja doll mega mi przypomina Billie Eilish :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam<3
    Ta ilość biżuterii to coś co bardzo lubię:)

    Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że te włosy są dzisiaj jakoś wyjątkowo wysoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio trafia w mój gust, dlatego trudno jest mi coś napisać, ale tak bez "odczuć", to nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie mój styl ale podoba mi sie ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie w moim stylu, jak dla mnie ta bizuteria tutaj wyglada po prostu zle. Nie podoba mi siw rowniez ten sznur perel przy torbie,nie wyglada on za bardzo jak lancuszek 😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co pomyślałam to NIE. Ale jak spojrzałam drugi raz to nawet mi się spodobało. Niestety to nie mój gust, chociaż czasem założy się coś mrocznego. Brawka :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!