Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W05L01- "DM"
Ostatnie Subcouture było bardzo udane, osobiście kupiłem 3/4 kolekcji i stworzyłem już dużo looków w oparciu o artykuły z kolekcji. W tej stylizacji użyłem pięknej sukienki inspirowanej projektem Prady. Dodałem do niej eleganckie dodatki i fryzurę dzięki, której odczuwam taki retro vibe. Przez tę perukę przychodzi mi także na myśl Joanna Horodyńska, chociaż zestaw 
nie jest bardzo w jej stylu. Na twarzy tylko ciemne usta, oczy byłyby już przesadą.

Aaaaaaaaaaaaa i jeszcze jedno: W sobotę czekają Was 2 niespodziewanki;)

+Postanowiłem, że od teraz będę losować z komentarzy po jednej osobie, która otrzyma ode mnie mały upominek. Tym razem będzie to nagroda rzeczowa, ale czasem będą to też stardollary. Wylosowana osoba to: niemamzielonegopojęcia. Gratuluję! Zgłoś się w moim apartamencie:)

16 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, chociaż ten złoty naszyjnik jest moim zdaniem niepotrzebny. Piękny kolor ust ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie dopasowane dodatki do sukienki 👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam charakter tej stylizacji, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy buty były dopasowywane pod te, które na kobieta na sukience? Bo jakoś tak podobnie mi wyglądają :p Podobnie jak @Yagamine uważam, że złoty naszyjnik jest niepotrzebny. Za to popieram Twoją wizję zrezygnowania z mocnego makijażu oka.

    Zgłoszę się w Twoim apartamencie z konta sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upominek zarezerwowany:)

      Takie dopasowanie wyszło przez przypadek, sam nawet na to uwagi nie zwróciłem...
      Dziękuję<3

      Usuń
  5. Generalnie, odnoszę wrażenie, że ta sukienka jest bardzo uniwersalna i jako jedna z niewielu jest w stanie w zasadzie znieść każde dopasowanie kolorystyczne, a że ja sobie lubię poszaleć, to naprawdę może wyjść z tego coś ekstrawaganckiego... Apaszki, apaszki - miód dla moich oczu. Stylizacja bardzo dobrze skomponowana no i wielkie oklaski za po prostu idealną fryzurę oraz makijaż! Ta sukienka przełamuje bardzo dobrze tę powagę i dodaje miękkości. Dobry pomysł z tym naszyjnikiem, połączenie srebra ze złotem - w tym wypadku wyszło super!
    Pozdrawiam serdecznie,
    jezuschrystus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna fryzura- podziękowania należą się projektantowi, który wykonał to co chciałem od bardzo dawna:)
      Mój pierwszy raz z apaszkami, bo bardzo mi się podobają, ale jakoś nie umiem ich stylizować. Ten naszyjnik to złoto i perełki, ale srebro pojawia się na torebce:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  6. Dla mnie mega! Super kiecka i wgl wszystko wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że kiecka jest cudna<3
      Dziękuję:)

      Usuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba. Wszystkie elementy razem tworzą zgraną, elegancką całość. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kiedy zdarza mi się być eleganckim, więc Dziękuję:)

      Usuń
  8. Stylizacja super. Podoba mi się ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!