Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Co ma być to bedzie, a jak już bedzie to trzeba sie z tym zmierzyć
Hej i czołem miśki! 
Pod poprzednim postem próbowaliście odgadnąć gdzie wybieram się na wakacje. Wiele z Was szło w dobrym kierunku a poprawna odpowiedz to Chorwacja! W sumie bardzo się cieszę, a jednocześnie martwię. Nie planowałam takich długich wypadów w tym roku i obawiam się bankructwa :o No ale mam nadzieję, że jakoś dam radę. Ciekawskich zapraszam na mój instagram, na pewno będzie jakaś relacja :D 

Osoba która jako pierwsza podała miejsce mojego wyjazdu to izolda1996-k.
Zgłoś się do mnie (3siostry) po 50sd. 

Przechodząc do wnętrza, miałam wenę w sobotni wieczór w pracy więc powstało nawet coś na zapas ;p Tym razem postawiłam na swoje ulubione połączenie kolorystyczne. Wiem, że może się Wam nudzić, ale naprawdę uwielbiam takie aranżacje. To totalnie mój styl. Myślę, że jeżeli kiedyś będę urządzać swój dom to właśnie postawie na taki styl. 
Koniecznie dajcie mi znać co myślicie! 

6 komentarzy:

  1. Brakuje mi tu czegoś w kratę! Więcej Krów! Wyszedłby taki styl Burberry, a tak to mi się podoba.
    Dużo dzieje się na środku, te kosze z drewnem/książki/lampy/futrzane siedzonko/kwiaty- za dużo, czegoś powinno tam nie być.

    Ze zgadywaniem nie trafiłem, ale będę się trzymał wersji, że twoje podpowiedzi były niejasne;)

    Jak na realny dom dla mnie dużo za dużo beżu i przydałoby się coś w szafkach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze piękne! Masz talent do aranżacji.
    Mam nadzieję, że wyjazd się uda, tego też życzę!
    Ja aktualnie w Zakopanem, a w przyszłym tygodniu Trójmiasto.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna aranżacja :) a ja bym chciała zobaczyć coś z kolorami czerwieni :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, dzięki! ♥
    Aranżacja śliczna jak zwykle
    Jedyne moje wakacje w tym roku to był wyjazd do Energylandii, ale było warto

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku! Ja w tym roku to wakacje spędzę w pracy :(
    Bardzo podoba mi się lewy kącik. Lubię jak jest dużo elementów, minimalizm jest nie dla mnie. Kuchnia też wyszła super tylko przeszkadzają mi te super białe wnętrza w przeszklonych szafkach. Całość i tak jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj ^^ Ładna aranżacja jak zawsze

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!