Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy lipca


Cześć! Za nami sezon tributów, a więc dla niektórych najbardziej obfity pod względem zakupowym miesiąc. Jakby tego było mało - admini uraczyli nas także aż dwoma limitowanymi sklepami! Przesada? Nie dla mnie. Jeszcze nigdy nie zdarzyła mi się sytuacja, w której podoba mi się cała kolekcja i muszę ją wykupić. Zazwyczaj jest to kilka rzeczy, które uważam za najbardziej użyteczne dla siebie, bądź takie, które mi się podobają. Przecież rzecz, która okaże się nieprzydatna zawsze można sprzedać... za pół roku :)

W tym miesiącu prezentuję Wam manekiny osobno z każdego sklepu tribute + dwa manekiny z LE, Runway oraz MM Fashion. Wyjątkiem jest także manekin z Chanel, na którym umieściłam także nakrycie głowy z Callie's Picks. Kolekcja była jednak inspirowana postacią samej Coco Chanel, więc stwierdziłam, że te rzeczy na jednym manekinie się nie pogryzą :)
Jak zauważyliście zmieniłam trochę formę postów, ponieważ opisywanie każdej rzeczy z osobna stało się dla mnie nieco męczące. Nie chcę, aby blogowanie było dla mnie obowiązkiem, a przyjemnością - dlatego postanowiłam wprowadzić małe zmiany. Jestem bardzo ciekawa Waszych wyborów, więc koniecznie dajcie znać co myślicie w komentarzach :) 


Piosenka miesiąca:
Mötley Crüe - Looks That Kill
W lipcu dorwałam film biograficzny o Motleyach "The Dirt", stąd też u mnie faza na ich muzykę :D Co mogę powiedzieć o samym filmie... Aktor grający Vince'a jest dużo przystojniejszy niż on sam xD

9 komentarzy:

  1. Rzeczy fajne. Sama kupiłam wszystko z Chanel Tribute, kocham Chanel. Myślę, że jeszcze kilka rzeczy kupię, coś z Twoich wyborów również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zrezygnowałaś z pojedynczych opisów do każdej wybranej przez siebie rzeczy, zawsze uważałam to za zbędny tekst, który sprawiał, że post swym nadmiarem tekstu odstraszał; co jak co, ale to tylko ciuszki na Stardoll, dlatego moim zdaniem nie trzeba tego traktować aż z taką pieszczotliwością. Co do Twoich wyborów, to jest w nich kilka rzeczy, które sama zdecydowałam się kupić, moimi ulubieńcami wśród tribute niewątpliwie jest Valentino oraz Wang, natomiast ze stylizacji bardziej podoba mi się pierwsza, kolorystyka jest klasyczna, choć te spodnie odstraszają. Mimo, że to druga jest mi bliższa pod kątem estetki, to jednak wydaje mi się zbyt pstrokata.

    OdpowiedzUsuń
  3. z tych wyborów mam tylko paski z Valentino i biały blezer na ramię z MMF,reszta rzeczy nie jest w moim gościu...jeśli chodzi o stylizacje to mi podoba mi się pierwsza :) jakoś w tej drugiej nie przypadł mi do gustu ten kombinezon

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Ten miesiąc był zdecydowanie miesiącem rozczarowań:( Tributy były słabe, ale kilkadziesiąt rzeczy mi przybyło, Balenciaga zdecydowanie najlepsza. LE było idealne tak samo jak wnętrza, które się pojawiają w ostatnim czasie. MM jest piękne, ale nic nie kupiłem, nadal trzymam się swojej zasady. Kolekcje Callie są wg mnie super i cieszę się, że admini wprowadzają ubrania, których wcześniej nie było możliwości kupić. Stylki są bardzo fajne, druga odrobinę lepsza, w pierwszej jednak brakuje mi czegoś WoW.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie wykupuję całych kolekcji, a jedynie to, co mi się podoba i muszę powiedzieć, że jest to bardzo dobra metoda. Przynajmniej można sporo zaoszczędzić. :]
    Co do wyborów to kupiłam część rzeczy, które znalazły się na Twoich manekinach, a nad resztą się wciąż zastanawiam. Stylizacje są ok, chociaż ta pierwsza jak dla mnie trochę zbyt prosta. Druga natomiast bardzo mi się podoba. Ten kombinezon wygląda bosko z czerwoną kurtką!
    Swoją drogą, to ten teledysk wygląda jak połączenie Xeny i Power Rangers. Normalnie powrót do dzieciństwa, chętnie obejrzałabym go jako film albo serial haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez kupuję tylko to, co mi się podoba. W tym roku tributy są dla mnie dość słabe, dlatego trochę zaoszczędziłam (czyli wydałam na co innego xD). Z rzeczy, które wybrałaś mam kolczyki i sweter Valentino oraz białą bluzkę chanel i bluzę z Runway. Fajne stylizacje, chociaż w pierwszej wkurzają mnie te dziury na spodniach (ich wykonanie jest słabe). Nie kojarzę w ogóle tego kombinezonu i chociaż jest za szeroki, to ten outfit też mi się podoba.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich propozycji mam tylko bluzke od Chanel i Valentino,ale zgodze sie ze warte uwagi sa rowniez: bialy blezer, czerwona narzutka, meska koszula i torba Balenciagi. Druga stylizacja genialna, nie przesadzilas z tym kolorem ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze z kolekcji Tribute mam większość. W lipcu rządziły u mnie jesienne płaszcze. XD Pierwsza stylizacja jest tak zwykła i prosta, druga jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!