Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Clear Plastic Clutch X Subcouture
Mój ulubiony dział nie może znowu zrobić sobie przerwy... Mam nadzieję, że stanę na wysokości zadania i dorównam moim poprzednikom:) Kilka nocy poświęciłem na sprawdzenie każdego posta z tej serii, każdego twórcy i jestem w szoku! Jak można tworzyć tak piękne looki? +Miałem tak dużo pomysłów, że zaplanowałem już kilka następnych postów z tej serii... 
(Wiem, że wielki ten tekst zrobiłem- nie chciałem zakłócać odbioru stylek z, których jestem bardzo zadowolony)
1 Kolczyk Subcouture | Sukienka Subcouture, Antidote | Pasek LE | Okulary LE | Torebka LE | Kozaki Balenciaga 

2 Kolczyki Subcouture, It GirlsHB | Sukienka Subcouture, LE | Rękawiczki LE | Torebka LE | Sandałki Young Hollywood 

8 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, chciałabym mieć tyle pomysłów na stylizacje jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie właśnie odbiór stylizacji został zakłócony przez rozmiar czcionki, bo zamiast skupiać się na stylizacjach, próbuje rozczytać tekst. Moim zdaniem lepiej pisać normalną czcionką albo nie pisać wcale. Dobry pomysł z plastikowymi kopertówkami na post z tej serii, jednakże stylizacje wyszły średnie.
    Czekam na następne posty c:

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) z drugą raczej szału nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się stylizacja z prawej, od tej z lewej dostaję lekkiego oczopląsu :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę szkoda, że bawiłeś się (chyba) w jakimś programie bo w pierwszej nie ma jednego kolczyka. Nie mniej jednak pierwsza stylizacja jest świetna, podoba mi się o wiele bardziej niż druga propozycja. Chociaż druga też jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Nie bawiłem się w żadnych programach. Założyłem prawy kolczyk na lewe ucho dollki, a lewy kolczyk, który znajdował się obok zakryłem panelem ze stardesign. Ja zawsze tak robię z kolczykami!

      Usuń
  6. Chyba bardziej wole te stylizacje z lewej strony 😅 w tej z biala sukienka przeszkadzaja mi tatuaze i rekawice.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!