Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #11

11 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się. Kolorystycznie spoko, ale połączenie tych poszczególnych rzeczy razem, to dla mnie zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, to jest sztos! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nerka, bluzka, łańcuch i okulary razem wyglądają perfekcyjnie, ale ta spódnica i buty tu nie pasują moim zdaniem kompletnie stylem :|

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszkadza mi ta powiększona nerka. Nie lubię też tych butów. Za to uwielbiam połączenie spódnicy z koszulką oraz ogólną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nerka jest normalnych rozmiarów xd może się tak wydawać przez to ułożenie

      Usuń
  5. Mi się bardzo podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast spódnicy dodała bym tutaj spodnie lub krótkie spodenki i na pewno nie te buty. nie psaują mi tutaj. Kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez sie podoba takie zestawienie 😄 moze tylko ta zielona panterka troche nie w moim guscie,ale tym razem przymykam oko 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. góra stylizacji mi się podoba,dół już nie...zmieniłabym na pewno buty,poza tym chyba wolałabym tą bluzkę zobaczyć z inną spódnicą albo z jakimiś spodniami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się mega podoba! W życiu nie połączyła bym tych rzeczy razem a tu się okazuje ze tal świetnie razem się prezentują

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!