Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza (twarzy) szalonatylkoja1
PRZED:
Doll jest bardzo ładna. Każdy element twarzy jest w dobrze umiejscowiony, nie ma potrzeby niczego zmieniać. Oczy są prawidłowo pomalowane, kolory dobrze dobrane oraz tak samo jest z różem na policzkach, jednak w połączeniu z make-upem oczu niekoniecznie dobrze wygląda i rozszerza twarz lalki. Wracając jeszcze do oczu, pomalowanie dolnej powieki nadało charakteru makijażowi, jednak zmniejszyło i wydłużyło je. Szkoda, że nie zastosowałaś szminki, która by łączyła się z cieniami na powiekach oraz dawałaby więcej koloru na twarzy. Podsumowując, mnie się podoba. Wprowadziłabym drobne korekty, ale nie oznacza to, że jest fatalnie - wręcz odwrotnie! W Salonie Piękności znaleźć można dużo kosmetyków, jestem pod wrażeniem i nie ukrywam, że pole do popisu jest. 


PO:
Pozostawiłam czarny kolor włosów, ponieważ najlepiej pasował do brwi oraz delikatnej i jasnej karnacji. Make-up jest mocny, w stylu galaxy. Powiększyłam powieki za pomocą górnej kreski wykonanej eyelinerem. Wysmukliłam twarz różem do policzków. Założyłam tą fryzurę, ponieważ umożliwia ona zobaczenie twarzy Doll w pełnej krasie, a jest co oglądać, ponieważ jest bardzo ładna. Także kolor oczu idealnie pasuje do włosów oraz makijażu, za pomocą kosmetyków chciałam go bardziej podkreślić - teraz ma on bardziej niebieski odcień. Zrobiłam to o czym mówiłam wcześniej, czyli połączyłam odcień szminki z kolorem cieni do powiek. Mam nadzieję, że się spodoba :)


Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

14 komentarzy:

  1. Mimo że przed makijaż jest całkiem fajny, tylko czasami niestarannie wykonany to wolę PO ponieważ est bardziej wyrazisty i dopasowany do twarzy dolki ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż po.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Obaładne, ale maokijaż bardziej przemawia do mnie przed

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się makijaż PO , szczególnie kolor szminki ;3
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostawiłabym fryzurę taką, jaka była, natomiast makijaż podoba mi się bardziej PO, chociaż jest dosyć skromny. Brawo!
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż po zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż 'po' :)
    ~PurpleDoxey

    OdpowiedzUsuń
  8. NAJŁADNIEJ PO

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna robota naprawdę śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana metamorfoza :) oczywiście lepiej po ;D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Doll podoba mi się i przed i po. Nie potrafię wskazać lepszego makijażu.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed ładnie ale lpiej po ;) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko.. Te szkaradztwo ;c Już bardziej podoba mi się, jak wyglądam teraz, niż wcześniej, chociaż też nie jest tak pięknie+ ciemniejsza cera, której zbytnio nie popieram. Dziękuję za te miłe komplementy :) Oczywiście metamorfoza tzwn. "Po" jest ładniejsza, aczkolwiek obniżyłabym trochę fryzurkę ;)Na pewno kiedyś skorzystam z tego makijażu. Jeżeli chodzi o kosmetyki, to kupuję większość nowych ('obrobiłam' już część starych, które chciałam xD), iż wiem, że kiedyś mogą się przydać i warto je mieć "pod ręką", w szczególności, kiedy ma się wystarczającą ilość sd ;) Jeszcze raz dziękuję za tak wspaniałą metkę i komplementy c;

    Pozdrowionka, szalonatylkoja1 (;
    Ps. Zapraszam do klubu w którym pojawił się nowy, mini konkurs ;d (klub- szalonatylkoja1)

    OdpowiedzUsuń
  14. I przed i po jest bardzo ładnie :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!