Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaż Kotku, co masz w środku
Hej! :) 
Bardzo Wam dziękuję za to, że tak dużo z Was chce, abym oceniła zawartość Waszych szaf.
Mam nadzieję, że się spodoba.

Na pierwszy ogień idzie szafa CherryVenette:


TAK:
Szafa nie jest zbyt duża, ale wybrałam najlepsze rzeczy.
1. Skórzaną, czarną kurtkę, która jest uniwersalna zawsze należy mieć. Nada charakteru i stylu niejednemu ubiorowi. Poza tym, admini często dodają takie okrycia w przeróżnych krojach, wzorach, więc musi to być na topie. 
2. Bluzka z Voile, idealnie łącząca się z każdą spódniczką, a w szczególności z maxi. Niezastąpiona w stylizacjach eleganckich. Kolor pastelowy jest modny, chociaż ja nie lubię jej zestawienia z czernią.
3. Nowoczesny top. Ma świetny krój, niejedna propozycja jego zastosowania będzie świetna szczególnie w stylu miejskim i rockowym.
4. Ostatnio szczególnie modne stały się panterki. Ta bluzka to hit letniej kolekcji It Girls. Nie znam dziewczyny, która by nie kupiła jej, niezależnie od koloru. Must have lata, a i na jesień będzie dobra.
5. Koszula moro z nelly.com - umożliwi stworzenie najbanalniejszej stylizacji na świecie, czyli militarnej. Byle jakie spodnie bez wzorków, ciężkie buty lub z przewiązaniami, okulary i jesteś gotowa, aby podbijać świat!


NIE:
1. Koszula trochę babcina lub jak góra od piżamy. Może do jakiejś plisowanej spódniczki by pasowała, ale i tak nie jestem do niej przekonana. Błękit oraz delikatne wzorki to nie jest jakieś super połączenie, aby można je było zastosować do takiego kroju koszuli.
2,3.4. Projekty - zazwyczaj, jeśli są właśnie takie, wykonane przez mało utalentowaną osobę, raczej nie są przeze mnie kupowane. O ile top z napisem WILD jest "nawet, nawet" to reszta niekoniecznie. Ponadto, widzę, że są na sprzedaż. Moim zdaniem ceny ustawiłaś za wysokie. 

Podoba Wam się? Wybrałybyście takie ubrania? Zgadzacie się z oceną?
Jak Wam się podoba artykuł? Skomentujcie!

16 komentarzy:

  1. mi się podoba ;)
    chciałabym się do tego zgłosić..

    paatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynkę z ciuchów na NIE, dałaby bym na tak. :) Z resztą się zgodzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, oby takich więcej c:.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujący post czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie koszulę dałabym na tak, a reszta - zgadzam się z opinią.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za ocenę ;)
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się opiniami i również nie jestem pewna co do koszuli...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tak wszystko tak a na nie 1 na tak ;D.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 na nie jest fajna. Zgłosiłam sie do tego, boje sie mojej szafy XDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy artykuł, zgadzam się z Twoimi opiniami, ale muszę przyznać rację dziewczynom: koszula jest ładna i można zrobić z nią fajną stylizację
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. w większości się zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniula, nie ma się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z twoją oceną. pewnie jest jeszcze wiele nieprzydatnych rzeczy. Ja mam ich mnóstwo: darmówki i jakieś taniochy z SB
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!