Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu na stylizację
Witam Was kochani.

Jest mi niezmiernie miło ogłosić wyniki tego konkursu pt. "Pierwsze wrażenie".

Dostałam kilka prac, które faktycznie zaskoczyły mnie i kilka, które były dobre, ale czegoś im brakowało.

I miejsce bez wątpienia leci do DesignerJust ! ( 60 sd + prowizja )


II Miejsce wędruje do sunflower ! (40sd + prowizja)


III Miejsce należy do Kejt05 (20sd + prowizja)


Chciałabym również wyróżnić pracę Emipauli ze względu na to, że jest to Haute Couture w mocnej wersji
i podarować jej 10 sd + prowizja:


Gratuluję !
Wszystkie osoby proszone są o zgłoszenie się po nagrody do mojej księgi gości na drugim koncie Karinka_xD natomiast jeżeli nie jesteś SS pisz na obcene konto SweetSecret91.

Macie 48 godzin.

Pozdrawiam,
SweetSecret91

14 komentarzy:

  1. nikitaposh1
    Nr.1 jak najbardziej realna stylizacja - bardzo ładna .
    Mi osobiście najbardziej podoba się nr.3 -za wykorzystanie artykułów do dekoracji i nr.4 za oryginalność .
    BRAWO dziewczyny gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;)

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza praca jest bezkonkurencyjna. Wszystko idealne
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace jak najbardziej na wysokim poziomie dlatego mocne brawa :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace są mega oryginalne i robią ogromne wrażenie :) Ja nie potrafiłabym czegoś takiego stworzyć. Gratulacje ! :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są świetne :D

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mi miło coś wygrywać :) dziękuję i gratuluję reszcie

    DesignerJust

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wszystkim!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jestem pod zachwytem pierwszego miejsca, zasłużona nagroda. Gratuluję wszystkim.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Gratuluję wszystkim, jestem zachwycona zwycięską pracą
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję , suepr prace ;33

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!