Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bajkowo - Wnętrze + Wyniki + Mini Loteria ♥
–– Witajcie moi drodzy ! ˜˜
W dzisiejszym poście pojawi się aranżacja, która jak na moje oko jest przytulna i w jasnych kolorach :
*róż
* biel
*beż
i kilka czarnych elementów


Szczerze to nie za bardzo potrafię/lubię opisywać jakąkolwiek rzecz, ale postaram się coś tam napisać :*
No więc w tym wnętrzu nie zabrakło słodyczy:  jest śliczny piesek, są ładne obrazy (jeden obraz jest projektu Jesssslove a drugi anndoll88), jest namiastka różu i bieli. Oczywiście w aranżacji także pojawiły się kwiaty (białe róże ), bez jakichkolwiek roślin wnętrze traci swoją wartość. Muszę przyznać, że jakiś czas zastanawiałam się co chcę zaaranżować, wertowałam w schowku i znalazłam kilka ciekawych rzeczy. Złączyłam je w całość i wyszedł taki pokoik. *-*  Pytałam was ostatnio co chcecie zobaczyć w następnym poście lecz nie odpowiedzieliście, może przyszły wam do głowy jakieś pomysły? Może chcecie zobaczyć sypialnię albo jadalnię ? Czekam na wasze propozycje kochani !




A teraz kolej na wyniki konkursu na najsłodsze, stardollowe zdjęcie.
Było wiele ślicznych, słodziutkich zdjęć. Ale niestety musiałam wybrać to jedno.
Wygrywa zdjęcie:

Sunflower
Gratuluję !
Wystaw coś dla mnie za 500sm+prowizja lub napisz co chcesz za tą kwotę ze suit shopu .
Prezenty wyślę w ciągu 24h

+ mini loteria
Wybiorę 3 osoby z komentarzy pod tym postem i wręczę im prezent (wazon kwiatów) do apartamentu !
Trzeba obserwować QoF

Czekam na wasze opinie odnośnie aranżacji !






Pozdrawiam Klaudia :**

15 komentarzy:

  1. zdjęcie konkursowe jest super i wnętrze też


    Super_Rocky.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie super ;3
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNIE ZDJĘCIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna aranżacja i nagrodzona fotka słodziutka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i delikatny pokoik ;) Gratuluję zwyciężczyni bo zdjęcie jest rzeczywiście słodkie ;D
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje :)

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie słoodkie zdjęcie konkursowe ! ♥ Jeej jakie biedocki ♥ ! te wnętrza też ♥ ! Zg się ;D. Ładna doll ;)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję!
    Podoba mi się aranżacja, a w następnym poście chętnie obejrzę jadalnię.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie. Jest bardzo dziewczęco, a zarazem elegancko, lubię takie połączenia.
    I to zdjęcie naprawdę jest słodkiee
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aranżacja jest świetna! ;) elegancko i przestrzennie, mi się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się wnętrze. Panterka i obrazki z niczym się nie zgrywają.

    A wygrane zdjęcie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!