Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Black and White - Aranżacja wnętrza + Wyniki mini loterii
Black and White 
Jak tytuł posta mówi dzisiejsze wnętrze jest w kolorach: czarnym i białym.  Chciałam aby aranżacja była elegancka i taka chyba jest. Bardzo lubię czerń i biel, w modzie oraz we wnętrzach. W tym pokoju jest: jadalnia, sypialnia i salon ! :)






Podoba wam się ? ♥

Wyniki Loterii ♥
Wazon kwiatów 

otrzymuje :
*Sweetdoll240
*Aniula38555
*Sei-chan.
Zgłoście się w mojej kg po kwiatki :)

Pozdrawiam










 Klaudia-Klaudialigenza

14 komentarzy:

  1. Wnętrze jest okey, ale nie zachwyca. No i oczywiście gratulacje ^_^

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się strasznie podoba:D

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna aranżacja a poza tym gratuluję dziewczyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wnętrza *.* Uwielbiam czerń i biel bo te kolory nadają takiej elegancji ale też prostoty ;)
    Dziękuję za kwiaty :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. wnętrze jest śliczne, fajne połączenie dwóch niepozornych kolorów ;) wszystko do sb pasuje, elegancko i przytulnie ;3 gratuluje ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za czarno-białymi wnętrzami, ale te są ładne. Gratulacje dla dziewczyn.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna aranżacja
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnętrze wyszło Ci przepięknie, gratki .

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 w 1, bardzo się postarałaś, podoba mi się w całości. Do tego ten akcent z głową manekina i kulami.. zauroczyłaś mnie tym! Poza tym dziękuję (;
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnętrze zapiera dech w piersiach!
    Po prostu extra! Bardzo mi się podoba. :)
    ~PurpleDoxey

    OdpowiedzUsuń
  13. wnętrze jest prześliczne, wszystko mi się w nim podoba sama chciałabym mieć takie wnętrze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!