Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czyżby nowe Antidote?

Co o tym myślicie?

15 komentarzy:

  1. Była ankieta z LE, LE decor, teraz Antidote.. Szczerze mówiąc pogubiłam się już :o
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałbym zobaczyć nową kolekcję Antidote :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przpadam za antidote..:|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę mówiąc jestem zaciekawiona :D

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony chciałabym antidote a z drugiej nie mam za bardzo sd a znając ta marke bd bardzo drogo...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie lubię kupować w tym sklepie ale zawsze powalają mnie ceny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dowalą 3 kolekcje to po mnie ;--;

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało już być LE, LE Decor, Wild Candy też się pojawiło w ankiecie. Niczego nie jestem pewna, a w Antidote nie robię zakupów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam sd wiec nie chce ;

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie tak, już dawno nie było limitowanej kolekcji
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  12. głosowałam na Antidote :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!