Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
moje inspiracje
Hej, jak tam końcówka waszych wakacji? Mam nadzieję, że wszyscy zadowoleni :)
Na dziś przygotowałam stylizacje, w których inspiracją były darmówki .

Nr.1 to koszula, z którą nigdy nie wiedziałam co zrobić. 
Połączyłam ją ze spodniami i kamizelką - co o tym myślicie?


  
Nr.2 to darmowa kurtka i spodnie, a także okulary i buty .
Kolorystycznie może wygląda to trochę mdło, ale razem tworzy zestaw.


Nr. 3  to same darmówki, wszystkie artykuły, których użyłam są free :)
Domyślam się, że nie wszyscy lubicie różowy kolor, ale starałam się zrobić 
całą stylizację która kosztuje 0sd i 0sm .


Wielkimi krokami zbliża się koniec laby, więc życzę Wam szalonej końcówki tegorocznych wakacji.
Pozdrawiam - emu.musia

13 komentarzy:

  1. Chyba po raz pierwszy nie podobają mi się Twoje inspiracje. Jedyną wartą uwagi jest ta ostatnia. Ma charakter i jest w różu (który notabene bardzo lubię).

    Pierwsza byłaby lepsza bez spodni, a druga... również te okropne portki mi nie pasują.

    To moje subiektywne odczucia i mam nadzieję, że nikt nie odbierze to jako "hejt", ale te są trochę gorsze na tle Twoich pozostałych prac.

    Pozdrawiam i życzę weny!
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer jeden bardzo mi się podoba. Klasycznie. W kolejnych za dużo się dzieje
    JustinaCullen
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula to wg mnie sukienka. Podoba mi sie 2 i 3 tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, jedne z gorszych inspiracji. W pierwszej wyrzuciłabym spodnie, w drugiej też bym je zmieniła, a trzecia.. cóż, brawo za zrobienie w sumie dobrego zestawu z darmówek!
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje nie w moim stylu. Nie przypadły mi do gustu...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta ostatnia,ale trochę dużo różu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1♥ Podobają mi się wszystkie ;D. Ale no nei są jakeis super ale fajen sa ;D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia ma bardzo ładne różowe włosy :O. Stylizacje jak na DARMÓWKI udane :).
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że zawsze podobały mi się Twoje inspiracje, ale tym razem nie przypadły mi do gustu.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaczki trochę się zawiodłam ale chyba najlepsza z nich jest ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się trzecia stylizacja, nie zgadłabym, że składa się z darmówek. Brawo!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!