Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Must go
Witajcie moi mili! Mam dwa dni wolnego (!) w końcu się doczekałam... Postanowiłam poświęcić Wam trochę mojego wolnego czasu. Wrzucam tutaj moją ostatnią stylizację. Zmieniłam dollce fryzurę i strasznie się jaram tym jak teraz wygląda. Outfit rockowy, więcej pewnie nie wszystkim przypadnie do gustu. Oto stylizacja, dzis bez tła: 

Do stylizacji użyłam: kurtka - J.P. Gaultier; spodnie - antidote; bluzka - it girls; torebka - nelly; 
buty - HB oraz dodatki. (Jeśli kogoś interesują poszczególne marki- pytać w komentarzach) 


Stylizacja bez tła, więc może jakiś konkurs? 

20 sd dla osoby, która doda owej stylizacji ciekawe tło.
Jeśli znajdą się chętni - wyniki podam we wtorek. 

18 komentarzy:

  1. Fantastyczna stylizacja, do konkursu to ja się raczej nie zgłoszę :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja śliczna, ale niestety nie umiem dodawać tła :/


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja,
    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest megaa ;D Ostatnio też gustuje w takich rockowych outfitach ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna ale do konkursy się nie zgłosze bo nie umiem dodawać tła:) ale powodzenia innym:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem dawac tla ;/. Ale i bez ejst super bo jest piękna ;3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Można dac obrazek bez dodawania na nim lalki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodzi właśnie o stworzenie grafiki z doll ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja c;. Miałam zamiar kupić ten naszyjnik, ale jakoś tak wyszło, że go jeszcze nie mam ;/.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, chociaż to nie mój styl. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Coraz bardziej przekonuję się do tej fryzury, możliwe, że ją kupię.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta stylizacja. Ma pazur, a to lubię
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  13. wprost genialna stylizacja ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo ładna, ale w tytule jest karygodny błąd o.o

    Must go, nie must to go. Po modalnych nie używa się "to"

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. Świetnie pasują tu te włosy
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!