Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Self destruct
Ciężki dzień, zresztą tak, jak ostatnie dni. Jestem zmęczona, obojętna na wszystko, co w sumie odbiło się na stylizacji. Pewnie dlatego mi się ona podoba. Niestety musiałam dać kremową kopertówkę, bo nie mam białej.








sweterek- voile
spódnica- archive
torebka- voile
kopertówka- ?
tatuaż- evil panda
buty- rio
pierścionek- epiphany


Przypominam o mailach na queensoffashion@onet.pl. Jeśli dobrze pójdzie, jutro pierwszy felieton.

Pozdrawiam
Sei-chan.

16 komentarzy:

  1. Nie wiem stylizacja jakoś mi nie przypadła do gustu, jakoś za prosto.
    PS. Dodawaj większe zdjęcia wtedy na pewno lepiej będzie się oglądało stylizację.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, ale ja nie lubie tatuaży :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba^,^ Jest taka niespotykana i efektowna! Cudowna:) Do stylizacji pasuje kremowa kopertowka. Nie zmieniała bym jej na białą ^-^
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zostałam fanką tej stylizacji. Moim zdaniem bluzka nie pasuje do spódnicy no i ten tatuaż... Jestem na nie.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja mi się nie podoba, a w dodatku nie jestem zwolenniczką tatuaży poza tym jest nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. :)Stylizacja kest ok .. Kazdy ma gorsze dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nie jest piękna, ale ładna. Podoba mi się, ja też czasem nie mam pomysłu na stylizację.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja prosta, ale ładna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja ale nie lubię tatuażów na nogach :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, taka delikatna ♥ ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w porządku stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne połączenie narzutki (?) ze spódniczką. Kopertówkę przeżyję. Buty ładne, tatuaż ujdzie. Te coś pod kopertówką do wyrzucenia ;D

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne połączenie narzutki (?) ze spódniczką. Kopertówkę przeżyję. Buty ładne, tatuaż ujdzie. Te coś pod kopertówką do wyrzucenia ;D

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka mi tu jakoś nie pasuje ;o Jakoś wydaje mi sie za delikatna do reszty stylizacji...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!