Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wynik pojedynku de luxe
Kochani!
Zapewne czekacie na wynik pojedynku deluxe. Temat stylizacji był bardzo trudny, no i w ogóle tematyka stylizacji od pierwszego etapu  wymagała od uczestników dużo wyobraźni -ale  tak miało być. Co do ostatniego etapu oczywiście już wszystko wiadomo. 
W tym pojedynku większość głosów zebrał autor stylizacji 
missSandra546
GRATULUJEMY!
Otrzymujesz 150 stardolarów
oraz stylizacja finałowa zostanie umieszczona w pasku bocznym do końca września
z linkiem kierującym do apartamentu.


oto wyniki : 

W ciągu 3 dni zgłoś się po odbiór nagrody ( dolicz prowizję) 
missmariksza

A juz jutro pojawi się post ze stylizacjami, które odpadły i jedna z nich zdobędzie dziką kartę ( 30 sd ) w głosowaniu 

11 komentarzy:

  1. Gratulacje, tak głosowałam;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zagłsowałam na inną pracę ale ta prace też jest świetna! Gratki!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie głosowałam, ale ta praca jest niesamowita!
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczere gratulacje, a stylizacja fantastyczna i kreatywna.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak głosowałam ! Gratuluję. Zasłużyłaś ;3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałem się, że wygram, ponieważ praca Nielegalnej. była świetna. Bardzo dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Praca była warta wygranej :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!