Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
moje inspiracje
Witajcie ; 
No i mamy finisz! można powiedzieć, że wakacje 2013 to już przeszłość !
Ale co tam - przed nami szkoła.

Po ostatnich moich inspiracjach spadło na mnie tyle krytyki że ledwo to ogarnęłam :)
Wzięłam sobie wasze uwagi do serca .
Każdy z nas ma lepsze lub gorsze dni , mnie przybił chyba koniec laby i straciłam wenę .
ale już się biorę w garść (~_*)

            Nr.1  szaro-czarno-różowe połączenie, myślę że całkiem nieźle się prezentuje.            
                   


Nr.2  Stylizacja   Rockowa .

Co o tym sądzicie ?


Nr. 3   stylizacja do której użyłam gitarę, myślę że jest ok.



13 komentarzy:

  1. Widać że się starałaś ale niezbyt podobają mi się twoje dzisiejsze stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ... Są całkiem fajne. W drugą chyba włożyłaś najwięcej pracy : ) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Staranie, staraniami ale tylko efekt się liczy. Tu go nie ma co nie wygląda całkiem fajnie :C

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza mi się najbardziej podoba
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, ale te stylizacje mi się nie podobaja ;c
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, ponownie, miałaś lepsze stylizacje, ale jest lepiej, niż poprzednio. W pierwszej nie pasuje mi torebka i pasek (jest za duża, a ten pasek nie pasuje, lepiej zamiast niego narzucić coś na wierzch, chyba). Druga stylizacja jest okej, w pełni mi się podoba, a trzecia.. jest po prostu prosta, ale poprawna
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się te stylizacje. Niby kolorystycznie ciuchy do siebie pasują, coś tu nie gra. Druga stylizacja jak dla mnie wcale nie jest rockowa, brakuje mi w niej ćwieków, obcisłych skórzanych spodni, czarnych glanów. Trzeci strój jest bardzo banalny, brakuje w nim czegoś co zapiera dech w piersiach. Jednym słowem nic ciekawego. Ale próbuj dalej! :)
    ~PurpleDoxey

    OdpowiedzUsuń
  8. TA 1 LEPSZA

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje są fajne :) widać że włożyłaś w nie bardzo dużo pracy,mnie osobiście bardzo podoba się efekt końcowy i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje podobają mi się :-) Widać że włożyłaś w nie dużo pracy .

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawniej bardziej podobały mi się Twoje stylizacje. Zastanawiałam się nad tym i doszłam do wniosku, że może chodzi o to, że wcześniej wymyślałaś ciekawe pozy dla manekinów: siedziały na motorze, fotelu. Myślę, że taka prezentacja upiększa stylizację.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje nie w moim stylu więc nie bardzo mi się podobają...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!