Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki ML
 wyniki loterii rzeczowej:
marynarka niebieska - Edka2929
marynarka żółta - BrondynkA
marynarka różowa - adusiaczek3
 marynarka z flagą - patrykdiamond2
marynarka czerwona - anetka1004
rzeczy będa zarezerwowane w bazarku u missmariksza

Wyniki mini loterii I
25 sd otrzymuje: chomiska
należy zarezerwować na missmariksza rzecz w bazarku plus prowizja

wyniki loterii 3 x 10 sd
W tej loterii należało skomentować dowolny post lecz nie mini loterię
a ja miałam wylosować z takiego piątkowego postu, pod którym znajdę 16 komentarzy 
3 osoby , które otrzymają po 10 sd.
Niestety, aż tylu komentarzy nie znalazłam pod żadnym postem piątkowym, nie licząc mini loterii.
W związku z tym kasa przechodzi do kolejnej loterii.

dziękuje za uważne czytanie:) 

10 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję reszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ka$y z mojej wygranej sprzed kilku dni wyplaconej. Wystawiona rzecz moze nawet i znikla z mojego sb.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zgłosiłas sie do mojej KG, więc w samych powiadomieniach mogłam przeoczyć, kasę masz już na swoim koncie , przepraszam za opóznienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah xD Ja to jestem. Zawsze w sprawie zaległości na blogach czytam od końca i co? Nie przeczytałam tego posta, a do poprzednich się zgłosiłam. :D Huura Jaa xDD Hahah xD

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nagrodę :) Cieszę się bo akurat tą marynarkę najbardziej chciałem :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!