Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Historia stardoll - Album
Cześć :) dawno mnie tu nie było, prawda?

Iwona przyjęła mnie znów do pisania o historii stardoll. Cieszę się, że jestem znów w ekipie bloga. Przez jakiś czas nie mogłam pisać, poprawianie ocen, wybór liceum, wyjazdy na wakacje... długo by wymieniać.

Mam nadzieję, że lubiliście ten dział. Posty będą pojawiać się raz na dwa tygodnie, we wtorek :)

Przejdźmy do sedna.

Na początku mojej przygody ze stardoll album wyglądał tak:


Kwadraty po lewej to wybór okładki. Na każdej z nich znajdował się napis 'My stardolls' czyli w tłumaczeniu 'Moje lalki'. Zapisując je, automatycznie znajdowały się one w albumie. Dodawało się do nich opis, który znajdował się po prawej stronie. Lalki nie dało się przenosić, po prostu była. Album można było ozdobić naklejkami, do kupienia za 2-3 stardolary. Co najlepsze, każda z nich była do użycia tylko raz, 9 na plakietce. Czytałam, że w latach 2006-07 zapisanie lalki w albumie było płatne.

+ dodatek specjalny :D

Dodaję zdjęcie mojej doll z 2009 roku. Jakie ciekawe rzeczy można znaleźć w internetach.. :)




Podoba Wam się post? Co myślicie o zmianach?

14 komentarzy:

  1. teraz jest fajniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że były płatne naklejki ! :) A wygląd Twojej dollki nie jest mi obcy. Te usta i oczy były bardzo popularne! :d I ten makijaż ! Ja w swoim albumie mam całą historię swojej doll, fajna sprawa :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, lalki w albumie były nieruchome, pamiętam. Ja też mam zapisane stare stylizacje, ale nie chcę ich publikować;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz jest lepiej bo nie trzeba płacić za zapisanie lalki w albumie :) fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz lepiej ;d


    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post fajny. Dobrze, że album już jest bezpłatny :o
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja to doskonale pamiętam, stare dobre czasy :(

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo.ooo teraz lepiej :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest poczytać i powspominać :)
    Dobrze że wprowadzili zmiany i dobrze że na lepsze :) PS. Moja lalka kiedys wyglądała bardzo podobnie. teraz nie moge w to uwierzyć xd
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. O wiele lepiej teraz, gdybym doszła na stardoll i byłoby tak jak wcześniej to od razu bym zrezygnowała
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło poczytać o starym stardoll'u że się tak wyrażę

    OdpowiedzUsuń
  12. Stary stardoll jak ja go kocham. Ciekawy post ;3.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!