Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oceny apartamentów
Ocena wnętrza malinkaa.
MistAsh29634: Od razu powiem, że mi się nie podoba. Pokój jest przeładowany i nic tu do siebie nie pasuje. każdy z obrazów ma inny charakter, a wazony z kwiatami stojące na podłodze nie prezentują się najlepiej. Myślę, że gdybyś zmieniła tło wnętrza i zaczęła od nowa mogłabyś sklecić coś ładnego - masz wspaniały kominek ;D 1,5/5
missmariksza: Kolorystyka podstawy wnętrza zupełnie nie pasuje do mebli i dekoracji, które tutaj masz. Dałabym inny kolor wnętrza. Do Twoich bordowych dekoracji pięknym kolorem ścian byłby carmel i wszystkie jego odcienie. Obraz w zebrę zupełnie nie pasuje do pozostałych dekoracji.  Niestety 2/5
klaudialigenza: Twój pokój jest bardzo kolorowy. Nawsadzałaś tam sporo rzeczy z innej bajki. Nie wiem co robi tam stanik i naszyjnik...W każdym razie kominek i drewniane siedzenia nadają jakiegoś klimatu wnętrzu. Mi się niestety nie podoba. Daje 2.5/5

Ocena wnętrza Dusiolla
MistAsh29634: Uwielbiam wnętrza przepełnione roślinami. Cudowny ogród, chociaż może trochę zarośnięty ;P. Nie podoba mi sie podłoga, ten zwierzęcy wzór zupełnie nie pasuje. Kompletnie nie rozumiem co tu robi tancerka hula (!) - osobiście bym ją zabrała. 4/5 
missmariksza: Ja również uwielbiam rośliny, ale tutaj ten gąszcz nie podoba mi się. Sam pomysł na wielkie panoramiczne okno jest ok. Lecz brakuje przejrzystości w tym ogrodzie. Trochę zagmatwane w środku pokoju. Sofa i fotele nie tworzą spójności. Niestety tylko 2/5
klaudialigenza: Wnętrze jest bardzo fajne. Kolorystyka jest dobra. Jednakże ta Hawajka mi tu nie pasuje. Moja ocena to 3.5/5

Ocena wnętrza diamentowarosa
MistAsh29634: Kolor ścian nie pasuje do koloru mebli. Myślę, że lepiej zrobiłabyś zmieniając go na jakiś mniej jaskrawy. Nastawiałaś trochę za dużo dodatków przez co zrobił się nie potrzebny bałagan. Zabrałabym też ze ściany napis 'love'. Wnętrze ma potencjał, ale wypadałoby je poprawić. 2,5/5
missmariksza: Po pierwsze zbyt jaskrawy kolor ścian. Magnolie, które imitują wzór na tapecie niezbyt sprawdzają się w tej roli, może lepiej było by je zastosować obsadzone w ramkę jako obraz lub po prostu umieścić w wazonie? 2/5
klaudialigenza: Wnętrze na pierwszy rzut oka jest śliczne. Te lekkie kolory i kwiaty na ścianach są super! Lecz są elementy, które tu nie pasują np. te wielkie siedzenie jest ono za duże i w innym stylu. Oceniam wnętrze na 4/5

Ocena wnętrza lalagaga4567
MistAsh29634: Kompletny rozgardiasz. Widocznie nie przemyślałaś pokoju. Nie widzę tu chyba niczego co mogłoby być bazą do stworzenia spójnego wnętrza. Może wyjście na taras. Ustawiając je w centralnym punkcie pokoju mogłabyś zbudować na prawdę ładny pokój, ale koniecznością jest zabranie wszystkich zbędnych dodatków, bo jest ich zdecydowanie za dużo. 2/5
missmariksza: Zbyt dużo dekoracji o różnej kolorystyce i charakterze. Niektóre rzeczy są tu po prostu zbędne: różyczki na drzwiach szafy, błękitne lampiony, czerwone kwitnące drzewko. Plakat Vogue też jakoś dziwnie wygląda na tych panelach. Można byłoby go powiększyć lub jakoś oprawić aby królował we wnętrzu wraz z piękną sofą, dywanem i szklanym stolikiem. 2/5 
klaudialigenza: Ojej, ile rzeczy, wszystkie w innych kolorach. Ja najchętniej to wnętrze podzieliłabym na trzy różne pokoje. Daję 3/5 ;)

16 komentarzy:

  1. Uważam że nie oceniałyście obiektywnie. Bo jak można dać praktycznie takie same oceny 2 wnętrzom które dzieli spora przepaść. Za pierwsze wnętrze dałyście oceny w granicach 1.5-2.5 a oceny 3 wnętrza sa bardzo podobne a jest moim zdaniem dużo dużo lepsze... Dziewczyna postarała sie o podłoge, ściany a włascicielka 1 pokoju wykorzystała gotowe wnętrze i "powrzucała" jakieś niepasujące meble.
    ja osobiście albo zniżyłabym oceny 1 pokoju albo podwyższyła 3 ;) Ale to tylko moje zdanie :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze że praktycznie żadne wnętrze mnie nie zachwyciło.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że przy trzecim pokoju poskąpiłam chyba tą połową punktu, zasłużyła na 3.
    Myślę, ze takie ocenianie może wynikać z małej rozbieżności ocen. W skali do 10 byłoby wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie żaden mnie nie powalił

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak. 5 punktów to nie jest zbyt duże pole do popisu i dlatego te rozbieżności są niewielkie ale mimo to uważam że oceny 3 wnętrza mogłyby być troszkę lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i przy 3 się bardziej napracowano, ale jek wygląda kolor Ścian widać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadne wnętrze mi sie nis spodobalo

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 - totalny miszmasz. Nie wiem jaką autorka miała wizję.

    2 - za duży gąszcz. Powinno być więcej nieba.

    3 - a mnie się podoba najbardziej to wnętrze. jakby był podwieszany biały sufit, zmieniłoby ten pokój na lepsze.

    4 - Tak jak pkt pierwszy.

    W skrócie - nie było żadnego "WOW", a szkoda. Może kolejne wnętrza będą ciekawsze i inspirujące.

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  10. Głupio mi wypowiadać się na temat cudzych apartamentów, gdy moje pokoje są (póki co) puste;) Wnętrza nie są zachwycające, ale drugie i trzecie są całkiem w porządku
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze drugie, ale i tak dałam 3 gwiazdki xD

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. Żaden mi się za bardzo nie podoba . Najlepszy 2 ale wszytskie jakieś takie neidopracowane ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. ok, dziękuję za ocenę, trochę przykro, ale szczerze :d

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedostatnie najlepsze
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zgadzam się z ocenami, ostatnie wnętrze dostało 1,5 a uważam że jest najlepsze i zgadzam się że 3 apartament powinien dostać więcej gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!