Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaż Kotku, co masz w środku
Na jednej z ostatnich imprez chciałyście, aby na blogu pojawił się nowy dział.
Oto on! Zaczynamy już za tydzień w środę!
Polegać będzie na tym, że każdej osobie, która się zgłosi będziemy zaglądać do jej stardollowej szafy i pokazywać zestawienie ubrań - tych najfajniejszych, które warto mieć oraz tych, których nie możecie mieć. Po 5 ubrań na tak i po 5 na nie :)
Teraz zgłaszać się możecie w komentarzu do tego posta, a w najbliższej przyszłości zostanie utworzony link na pasku bocznym. Mam nadzieję, że ten dział Wam się spodoba.
Tymczasem, ja czekam na Wasze zgłoszenia i już ostrzę pazurki, żeby zobaczyć co skrywają Wasze szafy ;) Mrrrau ;) 


Podoba Wam się? Zgłosicie się? Skomentujcie!

107 komentarzy:

  1. Zglaszam się !
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ! ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;D
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    mam tez ubrania w dwóch innych pokojach (tym z wnętrzem za sm i w zielonym)

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!

    Tylko uprzedzam - dodatki mam pochowane w schowku, więc ocenie niech podlegają wyłącznie ciuszki:D.

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ! Zgłaszam się :) !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)
    Sloneczko-12

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się

    Mary__Jane :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się !!!! świenty pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa mój nick na stardoll

    to

    mariaklarawanda

    OdpowiedzUsuń
  14. Zg się ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, zgłaszam się :)

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł! zgłaszam się,

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się'

    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    Izabelach
    Izabela Chmielewska

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się ;3

    Zaczarowana2000

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Ciuchy mam jeszcze w pokoju pod pokojem głównym i w beach villa ;-)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo "kreatywny" pomysl! Tylko ... hm... gdzie ja to widzialam, a tak:

    http://soniassostardoll.blogspot.ch/search/label/Poka%C5%BC%20kotku%20co%20masz%20w%20%C5%9Brodku.

    A tu pierwszy post, ktory pojawil sie 23. lipca!
    http://soniassostardoll.blogspot.ch/2013/07/pokaz-kotku-co-masz-w-srodku-misspisz.html

    To juz nawet wlasnej nazwy nie łaska wymyslic???

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo! Taki popularny blog a kradnie pomysły od innych blogów... "Ciekawy pomysł" może dlatego że nie Wasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Popieram. Szkoda, że kradniecie pomysły z inny blogów. Tracicie tylko czytelników, zaufanie i dobrą opinię! Ja bym bloga nie mogła prowadzić kradnąc wszystko z innych!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :).
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. pomysł znany a ja z przyjemnością się zgłoszę, bo w sumie jeszcze nikt nigdy nie oceniał mojej szafy^^ dla formalności:

    zgłaszam się:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  34. zapomnialam dodać że torebki i paski mam w pokoju obok głównedo ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się : moje torebki i większość dodatków są w głównym pokoju, a kolekcja CHANEL w czarnym, górnym pokoju :D

    uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się ;D

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się kazaha;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    Większość butów mam w dolnym milionaire mansion ;)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się:)
    większość ubrań mam w szafie jednak mam jeszcze ubrania w dwóch górnych pokojach: w pomarańczowym są wszystkie moje tribute a w granatowych moja kolekcja ubrań PPQ a w pokoju nad głównym pokojem są moje stare cenności i wszystkie hb:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  40. ZGŁASZAM SIĘ , mogłabyś mnie poinformować jak będzie na blogu ?
    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się.
    zapraszam do mojej szafy! :)

    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się kazaha

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się
    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się
    the_gusty
    cenne ubrania mam w czarnym pokoju, w brązowym buty a w fioletowym torebki i nakrycia głowy. ( :

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się
    DzikaNaomi
    W każdym pokoju moja dollka ma inne ubrania, czasem też te cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgł się
    Ladycornelia821

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się ;) Mam ubrania nie tylko w szafie

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się ;]
    misiu123...

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się a co tam...
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  52. Jasne, że się zgłaszam. ;)
    MiamiBarbie21

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :D
    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się! ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)
    misidol12
    Ciuszki mam w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :) missLadyJenny5

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń