Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza I-MissYou
PRZED:
Strój: Jest klasycznie i elegancko, z tego co zdążyłam zauważyć bardzo lubisz tą marynarkę. Za dużo masz założonej biżuterii, której potem nie mogłam ściągnąć do końca robiąc metamorfozę. Cały efekt stylizacji jest popsuty tatuażem na nodze, który zdecydowanie nie pasuje do tego eleganckiego stroju.
Twarz: Jest ładna, kolor oczu i włosów idealnie do siebie pasują. Niestety, znów za dużo kolczyków, które szpecą Doll oraz nie wyglądają ładnie w połączeniu z ubiorem. Oczy są nie do końca fajnie pomalowane, ponieważ wyglądają jakby Twoja Doll miała niewyregulowane brwi.


PO:
Strój: Szafa Doll jest pełna ubrań, jednak dużo z nich jest czarnych, workowatych, dość męskich. Chciałam zrobić coś lekkiego, dziewczęcego i kolorowego. Pełnego wdzięku i ożywiającego lalkę. Postawiłam na jasną bluzkę, kolorową spódniczkę oraz zieloną marynarkę. Efekt jest jaki jest.
Twarz: Obniżyłam oczy, podkolorowałam usta i także zmieniłam ich umiejscowienie na twarzy. Zrobiłam kolorowy make-up oczu oraz wysmukliłam rysy twarzy za pomocą różowego pudru. Co więcej, pozbyłam się kolczyków. Wg mnie karnacja Doll jest niezbyt ładna, raczej bym ją zmieniła.

Podsumowując, niekoniecznie jestem zadowolona ze stylizacji. Nie było łatwo, ponieważ większość rzeczy była ciemna, smutna i średnio do siebie pasująca. Mam jednak nadzieję, że spodoba się :)


Podoba Wam się? Lepiej jest przed czy po? Co Ty o niej myślisz, I-MissYou? Skomentujcie!

13 komentarzy:

  1. Lepiej po, chociaż zmieniłabym narzutkę na coś lżejszego
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się po

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny makijaz PO

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej PO ale i pzred OK ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wygląda naprawdę świeżo, kolorowo, przyjemniej :).
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele lepiej wygląda po :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  7. O wiele lepiej wygląda po :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój podoba mi się przed i po metamorfozie, makijaż po. Zmieniłabym brwi.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej po. Metamorfoza udana
    justinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Metamorfoza bardzo udana :-)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!