Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #13 Pomarańczowa passa
Witajcie, jak tam u Was? Jak Wam minęły całe wakacje? Bo ja mam wrażenie, że wcale nic takiego nie robiłam przez te 2 miesiące, większość czasu spędzałam czytając książki, albo nudząc się. :/ A wracając do stylizacji, to już dawno chciałam stworzyć coś z tymi butami czy rajstopami (nie wiem jak to nazwać), ale brak weny to była przeszkoda, jednakże, mam nadzieję, że Wam się spodoba:
I co uważacie?
Czekam na wasze komentarze. 
Udanych ostatnich dni wakacji ;)
selenagomezder8

14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja:D taka niecodzienna:)

    . Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widać tego "braku weny" jakoś. Świetnie dopełniłaś całą stylizację fryzurą
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. szczególnie podobają mi się dodatki na włosach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także mam takie wrażenie że praktycznie nic nie zrobiłam. Brak weny, gdzie ? Bo ja tu nigdzie nie widzę, stylizacja świetna co więcej mam mówić ?

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wyjechałam na kilka dni, zdawałam egzaminy na prawo jazdy (i w końcu zdałam xD), pisałam opowiadania, przeczytałam kilka książek, a teraz znów wyjeżdżam, bo szkołę zaczynam w październiku (już się nie mogę doczekać). Mimo wszystko również, uważam że mało robiłam w te wakacje.

    Dosyć prywaty, czas na ocenę stylizacji.
    Kiedyś usłyszałam, że pomarańcz to kolor tandety i się z tym zgadzam, ale nie w tym przypadku. Jak zwykle wszystko dopracowałaś i efekt jest oszałamiający. Już widzę Lady Gagę w takiej kreacji xD

    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalna i ładna ! Bardzoo m isie spodobala ;33

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega oryginalnie jak zwykle ;D Wszystko świetnie razem współgra :) Fajnie wygląda tutaj ta fryzura :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo dopracowana.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja. Podoba mi się kontrast włosów z rajstopami
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo orginalna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!