Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
partnerstwo*
Witajcie.
W związku z tym, że spora ilość blogów chce z nami partnerować, lecz nie spełniają one naszego wcześniejszego kryterium postanowiłyśmy dać szanse wybranym przez nas blogom. Jeśli prowadzisz blog związany z tematyką stardoll wpisz w komentarzu:
1.  link do swojego bloga
2. opisz krótko swój blog
3. podaj powody dlaczego chciałabyś/chciałbyś partnerować z Queens-of-fashion

W ciągu najbliższych dwóch tygodni  będziemy stopniowo rozpatrywać zgłoszenia.

  • Warunkiem jest umieszczenie w pasku bocznym naszego baneru z odnośnikiem do naszego bloga



 Życzę miłego dnia Natalia / mariksza
* oferta dla blogów polskich i zagranicznych


8 komentarzy:

  1. Mój blog to więcej-niz-stardoll.blogspot.com

    Na blogu ukazuja sie głównie stylizacje ale także konkursy loterie, metamorfozy, przegląd szafy oraz hot or not. Szukam redaktorek bo ostatnio jedna dziewczyna zrezygnowała i nie ma kto pisać. Ale napewno ta sytuacja sie polepszy.

    Chciałabym partnerować z Waszym blogiem, ponieważ bardzo go lubie, codziennie go komentuje, chciałabym aby mój blog był kiedyś tak dobry jak Wasz. Niedawno załozyłam bloga i ma on mało obserwatorów, bardzo sie staram i mam nadzieje że niedługo będzie ich więcej.

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog : part-of-stardoll.blogspot.com

    Mój blog jest głównie o tematyce stardollowej. Umieszczane są tam stylizacje ( 1 dziennie, 2 razy dziennie ). Odbywają się tam również konkursy i loterie, więc moglibyśmy zorganizować jakiąś loterie partnerską albo coś takiego. Blog niedawno został utworzony więc ma tylko 50 obs. ale zachęcamy do dodawania się do obserwatorów i niedługo będziemy mieć 100 :) Chciałabym z wami partnerować, ponieważ Wasz blog jest popularny i bardzo fajny :) Tak więc to tyle chyba.
    Pozdrowienia od załogi bloga part-of-stardoll :)


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam juz blgoa o stardoll ; ].

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie posiadam bloga o stardoll więc nie mam czego zgłosić ;p
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. blog:naszakrainasd.blogspot.com
    Na tym blogu są umieszczane stylizacje,nowośći coś z diy,spoilery,przeglądy sklepow,aktualnie trwa tam casting na redaktora i jest loteria .Nasz blog jest fajny ponieważ ma 114 obs.,i kilka partnerów

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój blog to: stardolowiczeee.blogspot.com

    Na blogu umieszczane są różne posty, wszystkie związane z tematyką stardollową.

    Między innymi: metamorfozy, przeglądy szaf, stylizacje, makijaże, sklep blogowy, mini konkursy.

    juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Mój blog : bohoboco.blogspot.com
    2. Na blogu umieszczane są różne posty, stylizacje, metamorfozy, makijaże, konkursy, loterie, i inne.
    3.Z QoF chciałabym partnerować ponieważ bardzo go lubię, codziennie komentuję i chciałabym aby mój blog był kiedyś tak samo sławny ja QoF.

    Saneria

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!