Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki konkursu graffiti
Moi drodzy po raz ostatni przymykam oko na niepodpisane prace Waszym nickiem. 
PAMIETAJCIE, że kolejnym razem nie będę taka łaskawa. 
Wasze graffiti bardzo mi się podoba, w szczególności wyróżniam prace:

graffiti PurpleDoxey zdobywa 25 sd 

graffiti Domka190 zdobywa 15 sd

graffiti malinkaa. zdobywa 15 sd


Pozostałe osoby otrzymują po 10 sd

 graffiti Cherryvenette


 graffiti hanalovepretty

graffiti aniula38555
 gratuluję zwycięzcom!
 zgłoście się po odbiór wygranych stardolarów + prowizja w ciągu 2 dni na konto missmariksza

18 komentarzy:

  1. Osobiście mi prace się podobają, bardzo kreatywne. Jednak moją ulubioną jest graffiti od PurpleDoxey :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, pierwsza praca robi wrażenie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Nie wierzę! Bardzo dziękuję. :)
    PurpleDoxey

    OdpowiedzUsuń
  4. :)Prace kreatywny i bardzo oryginalne mi się podobają ale najbardziej pierwsza praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza zdecydowanie najlepsza
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwwsza love ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! baardzo dziękuję ;D
    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace, pierwsza jak dla mnie najlepsza <3.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i oryginalne prace :)
    Pierwsza robi największe wrażenie ;p
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej dzięki!
    Ale się cieszę:D

    I gratuluję innym. Pierwsze miejsce wymiata. Bardzo starannie zrobione, co było trudne w tym zadaniu.

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  12. Flaga jest cudowna ♥
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  13. ej, tak w ogóle to przekręciliście mój nick! Domka190 a nie 170.
    Normalnie foch z przytupem:P

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje. Bardzo kreatywne prace

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!