Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zmiany, zmiany!
Cześć! Tak oto wracam w łaski QoF po dłuższych wakacjach u babci. Z zapałem do pracy i nowymi pomysłami. Jak się macie?

Iwona zgodziła się na kolejny mój pomysł (świetna jest, prawda?). Otóż nadchodzi nowy dział. Na czym będzie polegał? Otóż krótko: felietony! Będą one miały za zadanie odpowiedzieć na Wasze pytania. Anonimowe, podpisane imieniem czy nickiem ze stardoll- to bez znaczenia. Piszecie na nasz blogowy mail, a ja w każdą sobotę odpowiem na jedno z nich w niedługim felietonie.
Pytania mogą dotyczyć problemów rodzinnych, szkolnych, miłosnych i.. sama nie wiem, możecie zwrócić się ze wszystkim, co z życia wzięte! Oczywiście niepoważne maile nie będą brane pod uwagę.

Co sądzicie o tym pomyśle? To ma w końcu służyć Wam, abyście czuli się u nas jak najlepiej!

A tutaj blogowy mail. Jeśli pojawią się jakieś pytania do jutra, do godziny 15:00, wieczorem ukaże się pierwszy artykuł.

queensoffashion@onet.pl

Także, czekam na komentarze!
Ostateczną nazwę działu wraz z bannerem zobaczycie w pierwszym poście.

13 komentarzy:

  1. lepiej żeby blo g był o stardoll :(

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem bardzo mądry pomysł bo w końcu gra nie powinna przysłaniać życia i warto o nim też rozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż jestem ciekawa o co będą pytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że chcecie rozwijać blog, bardzo mi się to podoba, o ile te felietony będą pisane z przymrużeniem oka i tak zostaną odebrane. Bo ludzie będą zadawać poważne jak i bzdurne pytania. I lepiej aby nie było porad sercowych.

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałabym pytanie, ale odpowiedziałaby na nie może 1 osoba, która coś o ty m wie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, jak to będzie wyglądało
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, czekam z niecierpliwością na pierwszy felieton:)

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Czekam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysłale raczej nie bede pytac ;3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na nowy artykuł ;) Z chęcią będę czytała felietony, kto wie może nawet niektóre bd trochę dotyczyły mojego życia ;) Czekam z niecierpliwością ;]
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysl mi sie podoba
    edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!