Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki de luxe- finał
Moi drodzy!
Czas opublikować prace wykonane przez osoby, które znalazły się w finale. Tematem ostatniego etapu w pojedynku była stylizacja w stylu science  fiction. Aby zadziwić nas finaliści mogli użyć różnych elementów do stworzenia stylizacji. Musze stwierdzić, że jestem pod wrażeniem kreatywności osób, które wykonały te prace. Już teraz biję BRAWA i chylę czoła obu autorom prac. 

Niestety tak jak zapowiadałam na początku wygrać może tylko jedna osoba. 
Dla przypomnienia nagroda to 150 stardolarów 
oraz zwycięska stylizacja zagości na miesiąc na stronie głównej QoF w pasku bocznym.




Wybór najlepszej pracy będzie bardzo trudny, ponieważ obie stylizacje są na bardzo wysokim pozimie. 
GŁOSOWANIE trwa do środy 28 sierpnia - wyniki zostaną opublikowane 29 sierpnia
zapraszam do głosowania

17 komentarzy:

  1. Zdecydowanie pierwsza praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia na kogo zagłosować. Obie prace robią wrażenie ale są od siebie zupełnie inne. Nie przypominają mi do końca stylu science fiction ale i tak jestem pod wrażeniem talentu i kreatywności !
    Chyba wstrzymam się od głosu :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 jest bardziej w temacie, zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. ta 1 jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie średnio kojarzą się z science fiction, ale Sandra wysiliła się bardziej więc na nią oddaję głos

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, zagłosowałam na drugą :)

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam. Wygląda trochę jak na Halloween:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na 1, moim zdaniem bardziej nawiązuje do tematu :)

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam, czekam na wyniki
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace są ciekawe i chyba wstrzymam się od głosu xD

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę obie prace świetne, bardzo trudny wybór, ale cóż za pomysłowość :).
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!