Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Parting stripes
Dzisiaj zwykła stylizacja. Sądzicie, że warto dalej prowadzić dział "kawałek muzyki", skoro weszły posty o subkulturach? Te dwa tematy są mimo wszystko ze sobą powiązane, więc.. sami zdecydujcie!

Pokochałam ten kombinezon. Szczerze mówiąc nie trzeba wiele do niego dodawać, sam w sobie jest bardzo ładny, więc wzbogaciłam go o niewiele dodatków. Co sądzicie?




chustka (?)- ppq
kombinezon- hb summer retro
pasek 1- bonjour bizou
pasek 2- giambattista couture tribute
torebka- christian louboutin tribute
buty- millionaire mansion fashion


Swoją drogą, przypominam o pytaniach na maila queensoffashion@onet.pl! Widzę, że póki co pomysł przyjął się dobrze, ale potrzebuję tematów, by go zrealizować, także śmiało (;

Pozdrawiam
Sei-chan.

10 komentarzy:

  1. fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jakoś nie za bardzo mi się podoba, jest prosta i zwykła - nic specjalnego. Dlaczego zdjęcie jest takie małe ? Naprawdę nie zbyt fajnie się takie coś ogląda.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja nawet ładna :)

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest ładna, ale prosta, może przydałaby się jakaś marynarka albo kurtka
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się :<<<

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też spodobał się ten kombinezon ale na razie nie mam na niego sd...
    Stylizacja bardzo ładna :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nie w moim stylu. ten kombinezon nie podoba mi się
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!