Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: EmoGirl Blouse
Hej!

Tydzień temu razem z Olą stworzyłyśmy dla Was stylizacje ze spodniczką w kratę It Girls.
Stylizacja, która bardziej Wam się spodobała należała do mnie, za co bardzo dziękuję : ) 
Do dzisiejszego posta po raz kolejny zaprosiłam osobę, która należy do obserwatorów bloga, a mianowicie Jusia95. 

Tym razem mój gość wybrał rzecz do posta i jest nią czarna bluzka z przedostatniej dostawy Archive. 
Powiem szczerze, że zaskoczył mnie wybór, gdyż spodziewałam się czegoś innego.
Natomiast jestem z niego bardzo zadowolona, bo zawsze to jakieś "wyzwanie" : )
Stylizacja Jusia95
Maska 9 to 5 | Bluzka Archive | Koszula PPQ | Naszyjnik Fallen Angel | Spodnie It Girls |
Torebka Vinyl | Buty Vinyl 

Moja stylizacja
Kapelusz Callie's Picks | Okulary Vinyl | Bluzka Archive | Koszula Jean Paul Gaultier Tribute | Pasek Archive |
Spodnie MSW | Rękawiczki Voile | Torebka Vinyl | Buty Windows On The World

Dajcie znać co sądzicie o naszych stylizacjach : )


8 komentarzy:

  1. Gratuluję ❤️ Widzę, że różnił nas jeden głos 😅
    Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie! Świetnie się bawiłam.
    Ciekawy wybór – nigdy nie zastanawiałam się nad tym, co można stworzyć z tą bluzką. Moje serce skradła stylizacja Gościa, więc na tę oddaję głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawy wybór :)
    Podobają mi się obie stylizacje, chociaż minimalnie bardziej przypadła mi do gustu stylizacja Jusi. Podobają mi się czerwone elementy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem która mi się bardziej podoba bo obie jakoś mnie nie przekonały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybor ojej klopotliwy... glos oddaje na pierwsza stylizacje. W drugiej gora jest zbyt zabudowana.. i koszula dziwnie sie uklada. W drugiej podoba mi sie czerwony akcent.

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam tą bluzkę,ale czy jej użyję to nie wiem...jeśli chodzi o stylizacje to obie jakoś mnie nie przekonują,ale zagłosuję na pierwszą...w drugiej nie podoba mi się ani użyta koszula,spodnie i buty również brzydkie są

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór bo w każdej stylizacji coś mi jednak nie gra. Jednak wolę chyba tą od Jusi

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie, fajnie uczestniczyć w poście. Dziękuję również za wszystkie komentarze :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest specyficzna i nie zdecydowałabym sie na jej zakup. Obie stylizacje są poprawne, ale spodobały mi sie czeerwone akcenty u Jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!