Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Checked Mini Skirt

Hej!

W poprzednim tygodniu razem z anulcia345 stworzyliśmy dla Was stylizacje z białym golfem PPQ.

Stylizacja, która bardziej Wam się spodobała należała do mnie, za co bardzo dziękuję  : ) 

Do dzisiejszego posta ponownie zaprosiłam osobę, która należy do obserwatorów bloga, tym razem jest to Ola (Elizabet-Mary). 

Rzeczą, która została wybrana przeze mnie jest spódniczka w kratkę ze sklepu It Girls. 

Wybrałam ją, ponieważ stwierdziłam, że będzie idealnie pasować do jesiennych stylizacji. 


Stylizacja Elizabet-Mary
Kolczyki Vinyl | Sowa Darmówka | Płaszcz Bonjour Bizou | Golf Basic | Pasek Riviera |
Spódniczka It Girls | Torebka Callie's Picks | Rajstopy Archive | Buty Bonjour Bizou

Moja Stylizacja 
Beret Pearls | Kolczyki Royalty | Sweter It Girls | Torebka Windows On The World |
Pasek Subcouture | Torebka Callie's Picks | Spódniczka It Girls| Kozaki Bonjour Bizou

Dajcie znać co sądzicie o naszych stylizacjach : )

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zaproszenie ❤️ Świetnie się bawiłam!
    Obie stylizacje mi się podobają 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą spódniczkę,wiele razy już jej używałam :) jeśli chodzi o stylizacje to obie są ładne,ale jednak bardziej przypadła mi do gustu pierwsza i na tą właśnie oddałam swój głos

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Elizabet-Mary jak dla mnie wygrywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Obje stylizacje fajne. Jednak wybieram twoją opcje
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie super się spisałyście, każda z nich ma odrobinę inny charakter, ale druga jest zdecydowanie bardziej w moim stylu. Podoba mi się wykorzystanie zagięcia swetra i umieszczenie tam tej skórzanej kieszonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje bardzo ładne, jednak druga do mnie ciut bardziej przemawia 💛

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się oba wykorzystania spódniczki, wersja Oli kojarzy mi się z Harrym Potterem przez tą sowę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam ze lubie tez laczyc te spodnice z zoltym swetrem ;) obie stylizacjw sa udane i spojne, dobrze wpisuja sie w klimat jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. obie stylizacje są świetne, ale dla mnie wygrywa Ola i jej cudna sowa Hedwiga! ciekawe czy przyniosła jej list z Hogwartu?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!