Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #71

9 komentarzy:

  1. Fajny klimat ma ta stylizacja wiec jestem na tak :3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :) dodałabym jeszcze tylko jakąś torebeczkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Mroczne, ale bardzo szykowne i eleganckie❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się bardzo podoba, makijaż idealnie pasuje do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż i aranżacje są świetne, stylizacja nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity makijaz! Pomysl na stylizacje bardzo oryginalny, ale ta sukienka sama w sobiw mi sie nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, super jest
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie podoba mi się ta stylizacja, ta sukienka jest okropna graficznie.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!