Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
TT

Hejka!


Tym razem postanowiłam zrobić coś innego i nie wybierać "wspólnego elementu" w swoich stylizacjach.
Uznałam, że fajnym pomysłem będzie zestawienie zupełnie dwóch różnych stylizacji i tak zrobiłam.
Pierwsza stylizacja ma być mocniejsza, natomiast druga delikatna i urocza.
Wiem, że w drugiej stylizacji nie ma zbyt wielu elementów, ale jak mogliście zauważyć, zazwyczaj wolę postawić na ładne, ale minimalistyczne stylizacje i mam nadzieję, że przypadnie Wam ona do gustu : ) 

Stylizacja nr 1
Okulary Original Future | Kolczyki Voile | Golf Museum Mile| Top It Girls | Pasek It Girls |  Spódniczka Evil Panda |
  Torba Limited Edition | Zakolanówki Archive | Buty Antidote

Stylizacja nr 2
Kolczyki Chanel Tribute | Golf  Vinyl | Sukienka Chanel Tribute | Torebka Starpoints Rewards|
 Buty It Girls

Dajcie znać co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach : )

8 komentarzy:

  1. Dwójeczka to jest to! Cudnie wygląda połączenie tej sukienki i bluzeczki - tak dziewczęco, uroczo.
    Pierwsza kojarzy mi się z takiem steampunkiem, top z paseczkami fajnie urozmaica stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie mi się podobają :) Pierwsza jest taka buntownicza, a druga dziewczęca, więc wyszedł Ci fajny kontrast.

    OdpowiedzUsuń
  3. dwójka jest mega! mimo że dużo sie nie dzieje to jestem zachwycona i tak! świetne zagranie włosami

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga bardzo mi sie podoba, chociaz ulozenie torebki dziala nieco na niekorzyść... slabo ja widac.

    OdpowiedzUsuń
  5. numer 2 super !!! najlepsza :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje mi się podobają. Niby zupełnie inne, ale tak naprawdę łączą je wspólne cechy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza mi się średnio podoba. Druga za to jest prześliczna i fajnie, że mało szczegółów, bo sukienka już sama w sobie jest wyrazista
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. A dla mnie właśnie pierwsza jest super, chociaż dałabym inne zakolanówki bo tych nie lubię. Druga tez okej, ale to nie mój styl.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!