Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dzień Mody: Versace Home

 

Marka Versace to nie tylko ubrania i akcesoria ale również meble i dodatki do domu. Postanowiłam przybliżyć Wam trochę ten temat.




Okazuje się, że na stardoll mamy całkiem spory wybór rzeczy inspirowanych marką Versace. Jakiś czas temu do Plazy trafiła także limitowana kolekcja LE w całości poświęcona tej marce. Mieliśmy okazję zakupić meble i dodatki zaprezentowane podczas Milan Design Week 2019. Dostawa był kolorowa i myślę, ze nie wszystkim przypadła do gustu. Mi osobiście ciężko było przygotować fajną aranżację z ich wykorzystaniem.






Źródło: https://www.archiscene.net/furniture/versace-home-collection-fuori-salone-milan-design-week-2019/


Oprócz tej dostawy do Plazy trafiła jeszcze jedna kolekcja inspirowane Versace. Mowa oczywiście o kolekcji marki Opulence, która trafiła do sprzedaży w roku 2015. Część rzeczy w nazwie ma imię "Donatella" prawdopodobnie dlatego, że rzeczy te można znaleźć było w jej prywatnym domu. 




Niestety ciężko znaleźć jakiekolwiek zdjęcia, a nie chciała bym wrzucać nic bez źródła pochodzenia. Oczywiście prócz tematycznych dostaw były też pojedyńcze artykuły w innych kolekcjach (na przykład kanapa pochodząca z jednej z dostaw LE).
Ja przygotowałam dla Was na dziś aranżację w czarno złotej kolorystyce. Ten klimat i wyjątkowy przepych kojarzy mi się właśnie z wnętrzami Versace. 


Podobają się Wam takie meble i wnętrza? Jak podoba się Wam moja aranżacja? Koniecznie dajcie znać! 

10 komentarzy:

  1. Aranżacja całkiem ładna 😇 Ja mam z ostatniej dostawy LE Decor ozdobę na ścianę z meduzą Versace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja super,( choć dla mnie trochę za bogato :'D), ale zdecydowanie udało Ci się odwzorować styl marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niebieska kolekcja jest bardzo ładna, ale trzeba lubić taki styl.
    Bardzo podoba mi się Twoja aranżacja - elegancko i klasycznie. Przy okazji bardzo bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wnetrza robia na mnie wrazenia! Ostatnio odkrywam swoje upodobanie do zlotych mebli. Podoba mi sie, jest bardzo gustownie i elegancko, pelne przepychu wnetrze. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aranżacji nie wykonuje na stardoll i nie pamiętam tej tych mebli hahah
    Natomiast twoja aranżacja jest bardzo elegancka, podoba mi sie :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. wnętrze jest bardzo ładne,ale to nie moje klimaty,jakoś nie lubię takich na bogato wnętrz,chyba nie umiałabym się odnaleźć :D tym bardziej dla mnie czasami jest aż za dużo wszystkiego,a złoto i inne błyszczące meble itp to nie moja bajka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokaldnie mam podobne odczucie. Złe czuła bym się w takim wnętrzu, ale chciałam jak najlepiej oddać charakter

      Usuń
  7. pieknie to wyglada! wnetrza sa wspaniałe, wygladaja bogato i obiecujaco

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!