Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #68

7 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe zestawienie! Niezły kapelusz, nie widziałam go nigdy wcześniej :D Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem - dziwna ta kreacja, mam mieszane uczucia wiec jak dla mnie jest neutralna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aranżacja i makijaż super. Nie podobają mi się te body, więc co do stylizacji jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystycznie jest super, sama stylizacja nie przekonuje mnie (może to przez to body/ kombinezon, który jest dziwny).

    OdpowiedzUsuń
  5. Intrygująco *-* jestem na tak! Makijaz przepiękny <3 kombinezon fajnie wyglada pod plaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się, te body jest brzydkie....myślę,że są jakieś ładniejsze niż te, kapelusz również mnie nie przekonał

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Podiba mi się, body samo w sobie nie jest przepiękne, ale w tej stylizacji robi robotę
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!