Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Crazy Over You
Hej!

W tym tygodniu postanowiłam stworzyć stylizacje z ubraniami StarDesign.
Coraz częściej zauważam, że sporo użytkowników projektuje torebki, buty, bluzki etc. z włosów. Uważam, że jest to świetny pomysł, bo niektóre z tych artykułów wyglądają lepiej niż to, co pojawia się obecnie w plazie : )
Czy Wy też posiadacie ubrania StarDesign? Co o nich sądzicie?
Stylizacja nr 1
Stick StarDesign MATIERESFECALES | Kolczyki Epiphany | Okulary Vinyl |
Bluzka Velvet Orchid | Gorset StarDesign ELI | Spodnie MSW | Torebka Callie's Picks | Buty Callie's Picks

Stylizacja nr 2
Okulary Vinyl | Rękawiczki Tingeling Couture | Top StarDesign bellashew | Spodnie Limited Edition |
Torebka Yves Saint Laurent Tribute | Marynarka Pals | Szpilki Young Hollywood

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach : )


 BLACKPINK - Crazy Over You

8 komentarzy:

  1. Nie mam takiego ubrania jeszcze w swojej szafie, może kiedyś skuszę się na zakuo. Stylizcja driga podoba mi się bardzoej. Jest elegancka, ale z pazurem. Pierwsza ładna, ale nic szczególnego
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. również uważam,że druga stylizacja wypadła lepiej...pierwsza jest taka prosta,nijaka...a i spodnie oraz bluzka wg mnie są brzydkie...co do projektów to ja wgl tego nie lubię i nie kupuję,obojętnie czy to miałaby być fryzura czy coś innego

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam - ale i raczej mieć nie będę. Brak możliwości kontrolowania warstwowania takich ubrań raczej mnie nie zadowala.
    Pierwsza stylizacja jednak skradła moje serduszko. Ta bluzka dodała jej coś unikalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w swojej szafie takich ubrań – jak dla mnie są zbyt drogie u naprawdę rzadko mi się podobają.
    Pierwsza stylizacja jest ładna, druga zbyt wulgarna jak dla mnie 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja nie przemawia do mnie ale 2 to cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na te rzeczy, które ludzie projektują to jestem naprawdę pod wrażeniem. Osobiście nie posiadam nic takiego, ale z perukami ze StarDesign też tak było :D
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. W drugiej nie podobaja mi sie szpliki, ich nosek jest dziwnie wykonany. Same w sobie stylizacje sa udane. W pierwszej podoba mi sie uzycie rozowych akcentow. Jesli chodzi o ubrania z designu to za nimi nie przepadam. Salon pieknosci tak wspaniale sie zacina...

    OdpowiedzUsuń
  8. obie są wow! naprawde jestem pod wrażeniem tych ubrań, niektóre są jak żywe! niestety nie posiadam w swojej kolekcji takich, bo ceny są wysokie...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!