Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Przyrodę ogarnia jesień i jesiennie robi się we mnie i wokół mnie"

 

Hej i czołem kochani po małej przerwie! 

Niestety miałam tyle do zrobienia, że nie udało mi się nic przygotować dla Was w poprzednich tygodniach. Udało mi się jednak wszystko skończyć na czas, z czego ogromnie się cieszę. Byłam też kilka dni w Poznaniu więc udało mi się również odpocząć chwilę. Teraz mogę spokojnie wrócić tutaj z nowymi pomysłami :) A jak Wam minął ten czas? Co porabialiście? 

Pogoda sprzyja do wyciągnięcia sweterków i koca, wiec i w moich aranżacjach powoli pojawia się jesienny klimat. Naprawdę lubię tę porę roku, jest wyjątkowa. 

 

Konkurs! 


Stwórz jesienną aranżację i zgarnij sd! 
Aranżacje możecie tworzyć w moim apartamencie, nie ma żadnych ograniczeń. Poczujcie klimat jesieni i oddajcie go we wnętrzu. Czekam na Wasze pomysły. 

Pamiętajcie o podpisaniu prac! 
Czas na zgłoszenie się macie do 15.10.2020 do końca dnia. 

Główna nagroda to...
100sd! 

Pracę proszę linkować na https://imgur.com/

Powodzenia!


10 komentarzy:

  1. W sumie to jestem trochę jesieniara i już zaczynam sobie robic zimowe herbatki i ubieram cieple skarpetki hahah. Zaczynam studia w niedzielę przeprowadzam się do Krakowa, jestem optymistycznie nastawiona:]
    Wnętrze bardzo ładne. Moim zdaniem za dużo roślinności na stole.
    Spróbuję coś stworzyć, może tym razem to się uda ;)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie odczuwam jesieni, bo finiszuje wyczekane wakacje :D Ale ciężko będzie się przestawić na polskie temperatury...
    Twoja aranżacja jest śliczna! Jeszcze ten wrzosik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień to moja ulubiona pora roku. Ja zdałam już wszystkie egzaminy, skończyłam praktyki, więc teraz mam czas na czytanie "Dzienników" Jana Lechonia z kubkiem herbaty w dłoni – wspaniale spędzony czas wolny. Rok akademicki na mojej uczelni wyjątkowo zaczyna się 19 października, więc mam jeszcze kilka dni odpoczynku.
    Aranżacja jest przepiękna. Zdradzisz mi, gdzie kupiłaś ten przepyszny torcik? Uwielbiam otaczać się stardollowymi wypiekami!
    Z pewnością wezmę udział w konkursie, robienie aranżacji to dla mnie zawsze chwila relaksu i uwolnienie dekoratorskiej kreatywności. Cieszę się, że ponownie organizujesz konkurs tego typu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto jest z jakieś oferty specjalnej, ale nie pamietam jakiej

      Usuń
  4. Świetne wnetrze. Podoba mi sie, że oddałaś taki przytulny nastrój. Stół świetnie wygląda, troche jak żywy :D Musze też pochwalic ten żyrandol, nie widziałam go wcześniej, a jest zachwycający <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje zgłoszenie: https://imgur.com/6aoN9Oy
    Oh, nie przepadam za jesienią. Jedyne co lubię wtedy, to samotne wieczory spędzone pod kocem w towarzystwie piosenek o miłości... W Twojej aranżacji najbardziej właśnie podobają mi się dekoracje na stole, dzięki nim panuje niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie lubie jesiennej pogody, ale uwielbiam jesienne wieczory spędzone w domu. Wino, koc i dobra książka/serial to dla mnie kwintesencja jesieni. :D
    Moja praca : https://imgur.com/a/6W5Y0WD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że praca musi być zlinkowana na imgur.com, jednak nie wiem czemu strona bardzo zniszczyła mi jakość pracy... Dla porównania zdjęcie wrzucone na inną stronę : https://zapodaj.net/52115d78a68bc.png.html

      Usuń
  7. https://prnt.sc/v00hxn
    https://imgur.com/9IRKq6x
    Ta sama praca, dwa źródła (na wszelki wypadek) :D
    Aranżacja stworzona w Twoim apartamencie :)
    Ksante

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!