Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dzień Mody: VERSACE TRIBUTE


Czy jesteście ciekawi jak wygląda historia tributów marki Versace na stardollu? Jeżeli tak, to zapraszam Was do rozwinięcia postu =D




Pierwsza kolekcja została dodana w 2014 roku, a więc aż 7 lat temu! Zobaczcie jak ten czas leci. Jak na "ówczesne standardy" kolekcja była odtworzona w miarę wiernie. Stardollowi graficy jednak w kilku przypadkach nieco uprościli sobie robotę. A to sukience brakuje paru elementów, a to kolor się nie zgadza, spódnica/sukienka ma być długa, a jest krótka, a to niedokładny rysunek, a to projekt do bani. Spójrzcie na różową suknię - na realne zdjęcie oraz stardollową wersję (wśród zdjęć niżej). Moim zdaniem jest to największa porażka tej kolekcji, zaś do hitów zaliczyłabym czarny bralet oraz wysokie kozaki. Te dwie rzeczy moim zdaniem wykonane są świetnie i najlepiej oddają swoje realne wersje.
A teraz lepiej zapnijcie pasy, bo wsiadamy w wehikuł czasu!





























_________________________________

A teraz przenosimy się o trzy lata w przód, bowiem drugi Tribute Versace pojawił się w 2017 roku. Ubrań jest mniej niż w poprzedniej kolekcji, ale za to są dużo lepsze pod względem jakościowym. Tylko trzy lata różnicy, a stardollowa grafika poszła bardzo w przód. Ciuchy wyglądają jak prawdziwe. Spójrzcie tylko na czarno - złotą spódnicę! Jest wprost perfekcyjna i zachwyca ilością oraz wykonaniem detali. W ramach kolekcji otrzymaliśmy również tło do pokoi inspirowane scenerią z pokazu Versace. Moim zdaniem nie ma tu słabej rzeczy, są tylko takie, które podobają się nam mniej lub bardziej :) 






















Zdjęcia pochodzą z bloga https://stardollandreal.blogspot.com/

__________________________________

Cały post byłby bez sensu, gdybym nie spróbowała się zmierzyć z ubraniami z obu Tributów. W stylizacjach na swojej doll użyłam kozaków, kapelusza, spódnicy i paska. Są to rzeczy z 2017 roku, ponieważ z tego pierwszego nie mam nic. To znaczy miałam kiedyś wysokie buty z paskami i medalionami, ale sprzedałam je, gdyż niezbyt podobało mi się ich ułożenie na nogach doll. 
Ubrania ze starszego Tribute wystylizowałam dzięki Kindze, która ma kilka rzeczy w szafie <3 W pierwszej stylizacji użyłam butów, a w drugiej torebki. 

2014:


2017:



Nie zapomnijcie podzielić się swoimi odczuciami/wspomnieniami na temat Tributów =D

10 komentarzy:

  1. Fantastyczny post! Mój dzisiejszy faworyt ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie najbardziej trafia kolekcja z 2017. Stylizacje wszystkie są świetne jednak ta biała skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomicie przygotowany post i rewelacyjne stylizacje! Pierwszej kolekcji Versace za bardzo nie kojarzę, natomiast tę drugą tak, posiadam z niej niestety tylko jeden pasek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny super post!
    Pamiętam doskonale obie kolekcje, nie sądziłam że to było aż tak dawno :O
    Z pierwszej miałam sporo rzeczy, ale sprzedałam i zostało mi kilka (krótki top, biała sukienka, kolorowa bluzka) a z drugiej mam trochę więcej.
    Super wyszły wam te stylizacje, a drugą od Rocki jestem wręcz zachwycona ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolekcja z 2017 roku jest dużo lepsza pod względem graficznym. Widać pracę włożoną w post, za co jako czytelnik, dziękuję :) Wszystkie stylizacje mi się bardzo podobają, ja chyba w swojej szafie nie mam nic z tych kolekcji, a szkoda, bo parę rzeczy to prawdziwe perełki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku z tej kolejcji z 2014 roku chce te sukienke z agrafkami! Jest taka zmyslowa <3 kocham! Reszta kolekcji niestety niezbyt udana. Natomiast dostawa w 2017 roku duzo lepsza. Szkoda, ze nie mam paska, koszuli jeansowej i dlugiej spodnicy w barokowy wzor. Podoba mi sie pierwsza propozycja od 3siostry i druga od Rocki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam parę rzeczy z pierwszego tributu, ale, część sprzedałam. Podczas drugiego tributu nie było mnie na stardoll, a szkoda. Podoba mi się też bardzo druga od 3siostry
    jusia95
    Ostatnia stylizacja mega, bardzooo fajnie wszystko ze sobą dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  8. z pierwszej kolekcji miałam trochę tych rzeczy,ale posprzedawałam je później xd nie rozumiem po co admini poprzerabiali nie które rzeczy,ta długa czarna spódnica ze zdjęcia wygląda bardzo ładnie,a to co admini nam zaserwowali to jakieś kiczowate mini spódniczki,tak samo sukienka z agrafkami,ta maxi wygląda super i szkoda,że admini ją przerobili i dali jakąś krótką...ale chyba najgorsze ich wykonanie to sukienka w kolorze pudrowego różu,na zdjęciu wydaje się być ładna,a oni taki szajs zrobili...druga kolekcja jest bardzo ładna,miałam sporo rzeczy i głupia sprzedałam to,został mi tylko pasek i ta czarna długa sukienka na ramiączka i to z Callie's Picks,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza od 3siostry i druga Rocki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny post! ubrania z tego sklepu są cudne, ale cenie za nie to szok, co sie w sumie dziwic :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!