Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#22

Witajcie! Na Halloween co roku zawsze dostajemy coś od adminów - tak też było tym razem, ale niestety z trochę mniejszym rozmachem niż zwykle. Kiepska kolekcja Kitsch i odgrzewane kotlety z Archive. Jednak z tej drugiej da się wybrać przydatne rzeczy i takie oto dwie chciałabym Wam zaprezentować w dzisiejszym poście. Jedną z tych rzeczy jest ciało zombiaka. Nawet jeśli nie chcecie przebierać Waszych lalek za zombie to rany znajdujące się na ciele mogą nadać ciekawego efektu. Podobnie z drugą rzeczą - krwawe rany na twarz. Z racji tego, że zapłacimy za nie fioletową walutą - warto je kupić. Wykorzystać można je na różny sposób, ogranicza Was jedynie wyobraźnia =D


A w taki oto sposób wykorzystałam obie te rzeczy. Napiszcie koniecznie co myślicie :)




8 komentarzy:

  1. obydwie stylizacje są suoer, ale wybieram 1! ta sukienka i korona tworzy klimat "umierającej królowej" haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, swietne porownanie do uemirajacej krolowej! Rany za starcoins uwielbiam, czesto z nich korzystam. Druga stylizacja tez mi sie podoba, czarna elegancja w moim stylu :)

      Usuń
  2. Pierwsza opcja bardzo mi się podoba, idealnie wyglądają tutaj te rany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są świetne, ta pierwsza suknia jest śliczna *-*

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) ja tam swojej doll nie przebieram xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje super. Ja wolę drugą, mega jest
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!