Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Halloween rtw 20 + Haute Couture

Pokazy w moim wykonaniu są już prawie tak zaskakujące/odkrywcze jak kwiaty na wiosnę...
Może być paskudnie, ale nic nie powinno Was wystraszyć:)
+Wszystkie peruki to Achrome/Claudentia na różnych kontach, a ja nienawidzę nowego bloggera.


    Pokaz zaczyna się od czterech looków inspirowanych największym koszmarem "prawdziwych polaków"... Tęcza! Jeśli jeszcze nie wystraszyliście się na śmierć, to po pierwsze już Was lubię, a po drugie omówmy to co się tu znajduje. Stopniowanie tęczą, od total looku, po delikatny element.
Pierwsza jest piękna błyszcząca sukienka sięgająca kostek ze skromnym, przynajmniej dla mnie, dekoltem opadającym na ramiona(nwm czy tak się na to mówi, ale jest 23:55 i już nic nie wiem). Następnie mamy sztuczne futro w pasy, nie wiem jak Wy, ale dla mnie to krzyczy i śpiewa i całkowicie daje tandetą po oczach, coś idealnego na jakąś paradę;) Trzecie są kozaki Versace, też błyszczą, są subtelniejszym elementem, ale nadal dają po oczach. Na koniec sweterek Burberry, powiedzmy, że delikatnie wystaje i daje subtelne znaki. Każdy outfit uzupełnia czerń, srebro oraz kryształki, tak tematycznie (powiedzmy...) dużo skóry, vinylu, ćwieków i łańcuchów;)


    Ja bardzo często mówię, że coś co zrobiłem inspirowane było albo przypomina Margielę(często tak nie jest), ale tym razem chyba się ze mną zgodzicie, coś w tym jest. Maski inspirowane ikonicznym lookiem McQueen'a; spodniobuty- które pierwszy raz pojawiły się właśnie u Martina Margieli, ale w mniej dopasowanej formie niż te od Balenciaga czy Balmain, wielkie marynarki i frędzle XXL. To chyba moje najbardziej ulubione looki jakie kiedykolwiek zrobiłem!


    Maski są teraz obowiązkowym elementem każdego stroju, ja osobiście chodzę i siedzę w masce wszędzie, ale widzę strasznie dużo ludzi, którzy mają wszystko gdzieś i te maski mają założone wszędzie, tylko nie na twarzy... Moja doll zasłania wszystko czego nie trzeba, a usta i nos są odkryte, ale jak pięknie wygląda... (ale wiecie, to tylko lalka, ona się niczym nie zarazi). Inspirował mnie strój, który Sasha Velour miała na sobie w finałowym Lip sync'u(?) dziewiątego sezonu Drag Race, tylko, że ja zrobiłem to w czerni, nienawidzę bieli... Nienawidzę też Shea Couleé- to tak w temacie Drag race i sezonu 9. Nieważne! Lalka Agu po moich tekstach tak się przeraziła, że zakryła co się dało, nawet włosy i uszy i oczy, żeby nie widzieć i nie móc przeczytać bzdur, które właśnie piszę. 

    Musiało się też pojawić coś religijnego, bo przecież niewierzący ja bardzo kocham te klimaty. Agu w roli okropnie bogatego, ociekającego diamentami biskupa. Wszystko co najlepsze: koronki, cekiny, błysk, warstwy, wariacja na temat Mitry(czapki biskupa)... No i biedny święty, absolutnie minimalistyczny i skromny- prawie tak jak ja (tutaj śmiech). 

Dziękuję! 
Byłoby mi bardzo miło gdybyście odnieśli się w komentarzach do stylizacji, możecie pominąć brednie jakie pisałem, ale umarłbym ze szczęścia gdybyście tak napisali mi co się Wam podoba lub nie w każdym looku, cokolwiek... 2 słowa to nie komentarz:(

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje dwie, ostatnie stylizacje - napisałabym złote a skromne, ale poszedłeś w srebro... mimo to pięknie wyszedł ten duet.
    Z tęczowych stylizacji lubię drugą - z futrem, oraz ostatnią, dobrze wygląda ten akcent tęczy.
    No i zestaw numer 3... wybieram takie samo zakrywanie się jak Ty, ale Twoja doll wygląda gustownie z odkrytym nosem i ustami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, postaram się odnieść do każdej stylizacji, więc przepraszam za długość tego komentarza :D

    1. Sama jestem częścią społeczności LGBT, więc zawsze cieszy mnie takie nawiązanie i tęczowe motywy. Uważam niestety, że ta tęczowa sukienka jest dość brzydka. Stylizację ratuje kokarda na głowie – coś totalnie w moim stylu, piękne są takie ozdoby – oraz bardzo trafny dobór dodatków. Outfit z tęczowym futrem jest mega – taki nowoczesny, na topie i przy tym niezwykle ładny. Co do stroju z kozakami – moim zdaniem one tam nie pasują i nie wyglądają dobrze w połączeniu z tą sukienką. Ostatnia propozycja z tego zestawienia to również nie moja bajka, ponieważ nie lubię za dużych marynarek.

    2. Mimo że naprawdę nie lubię za dużych marynarek, tutaj mi się podobają. Coś mają w sobie te stylizacje, że chce się na nie patrzeć i podziwiać.

    3. Ten zestaw to mój absolutny faworyt! Bardzo podoba mi się połączenie czarnej, mrocznej spódnicy i bluzeczki z Folk (lub Archive, nie wiem, którą masz wersję). Nie spodziewałam się, że można w taki ładny sposób zestawić tę bluzkę, a rękawiczki świetnie dopełniają całość. Druga propozycja oczywiście też jest świetna – niby zakryta, a jednak odkryta. Fajne!

    4. Świetnie wykorzystałeś ten naszyjnik! Nigdy bym na to nie wpadła – zalega on w moim salonie piękności. Czy pozwolisz, że kiedyś wykorzystam Twój pomysł? Biedny i święty także mnie przekonał :D Fajna aureola!

    Uważam, że stylizacje są naprawdę udane. Lubię oglądać takie niestandardowe propozycje. Sama nie mam głowy do takich modowych szaleństw, dlatego bardzo doceniam.

    P.S. Ja też nienawidzę nowego Bloggera :') Przez tę nikomu niepotrzebną aktualizację nie mam opcji podglądu, ponieważ nie działa ona na sprzętach marki Apple (szkoda, że innych nie mam). Jeżeli ktoś z Was wie, czy da się to rozwiązać, proszę, napiszcie mi jak, bo już powoli zaczynam szaleć ze złości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o podgląd postu przed publikacja? Ja działam tylko na Apple i mam tą opcje. Ale kiedyś miałam problem z tym ze blogger nie widział mnie jako zalogowanej, nie mogłam komentować ani nic i Kamil znalazł rozwiązanie w ustawieniach, już nawet nie pamietam o co to chodziło

      Usuń
    2. Tak, o to chodzi. U mnie nie można zjechać w dół i widzę tylko logo bloga 🙁 Próbowałam na różne sposoby i nic nie da się z tym zrobić. Szukałam na forach i widziałam, że niektórzy użytkownicy też mają z tym problem od dłuższego czasu.

      Usuń
  3. 1.tęczowe to nie moje klimaty,sam wzór mnie odpycha,ogólnie myślę że ten wzorek jest trudny do wystylizowania bo można przesadzić z nim więc niestety dla mnie żadna stylizacja nie przypadła do gustu
    2.piękne stylizacje, bardzo mi się podoba połączenie tych marynarek z długimi butami, czerwony kolor ożywia stylizacje :)
    3.ciekawe stylizacje ale wolę pierwszą,kojarzy mi się z gotykiem, zmieniłabym tylko buty bo te kompletnie tu nie pasują za to podoba mi się ta ozdoba na oczach, dodaje tajemniczości,druga mi nie przypadła do gustu,tu również zmieniłabym buty i dodała coś na szyję
    4.świetne stylizacje, tylko dlaczego biskup??mi bardziej pierwsze co przyszło na myśl to jakaś królowa xd druga jest ładna ale jest taka pusta, coś bym ta dodała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacje mi sie podobaja, ale teczowe ubrania wieja dla mnie tandeta, wyjatkiem jest futro, które wygląda dobrze. zdecydowanie wole jak efekt teczy jest na dodatkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postanowiłam szerzej odnieśc sie do stylizacji, sorka za zamieszanie, ale teraz mam świeższą głowe i moge pozwolic sobie na wiecej!

      1. tecza; tak jak mówiłam; nie lubie, gdy tecza nie jest w dodatkach, nie jestem pewna czy futerko na 2 stylizacja to darmówka? jeśli tak to udana, bo sukienka i buty wieją dla mnie tandetą. podoba mi sie jeszcze 4 stylizacja, fajne zagranie z tą marynarką i spódnicą!

      2. co do tych drugich stylizacji to sama nie wiem; nie czuje tego klimatu, ale podobają mi sie te fredzle

      3. maski mnie pozytywnie zaskoczyły. kochani, noście maski, badzcie jak doll! stylizacje są zdecydowanie wybiegowe, w 1 stylizacji to kolczyki takie wielkie? wow

      4. chyba moje ulubione; kontrast miedzy dwoma stylizacjami. obie są cudne! ta "bogatsza" mimo wielu wzorów i faktur jest cudna, podoba mi sie ta koronka i ta czapko-korona. ta druga stylizacja przekonała mnie prostotą! aureola mimo swojego mrocznego koloru jest czadowa! fajnie, że nie ma przytłaczającej ilości dodatków

      Usuń
  5. Szczerze ten post to jeden z lepszych, które ostatnio czytałam.
    1.Tęczowe średnio mi się podobają, ale sam motyw jest fajny.
    2.Świetne stylizacje, "proste", ale mają w sobie "to coś" i ja to kupuję.
    3.Każdy już chyba wie że czarny kolor nadaje sens mojemu życiu, więc suknia z lewej to cudo
    4.Mój ulubiony zestaw, stylka z lewej świeta, ale w "świętym" tobie się zakochałam, jakkolwiek to źle nie brzmi xD Kocham to co jest proste, a tak efektowne.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Z teczowego zestawu wybieram 1 i 3 :) kokarda wyglada naprawde uroczo, uwielbiam lateskowe dodatki. W trzeciej podziwiam wystylizowanie tych butow. Drugi zestaw oj myslalem ze to manekiny ;) chyba wybieram wersje z czerwonymi butami. Trzeci i czwarty zawieraja fenomenalne stylizacje! Niczym z wybiegu mody sakralnej (?) w filmie Rzym z 1972 roku.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!