Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Heart Of Glass

Hej!

W tym tygodniu postanowiłam stworzyć stylizacje z wzorzystymi artykułami. 
Sukienkę i spódniczkę kupiłam jakiś czas temu. 
Spódniczkę udało mi się użyć kilka razy w swoich stylizacjach, natomiast nigdy nie miałam pomysłu na sukienkę, ale w końcu wyszło! : )

Z ciekawości poszukałam realnych wersji obu rzeczy i jeśli jesteście ciekawi możecie znaleźć je tutaj > Sukienka pochodzi z kolekcji Dolce & Gabbana Spring 2016, natomiast spódniczka oryginalnie jest z Marni Spring 2019.
Uważam, że obydwa artykuły zostały świetnie odwzorowane ; )


Stylizacja nr 1
Okulary It Girls | Kolczyki Rio | Koszula Bonjour Bizou | Sukienka Bonjour Bizou |
Torebka Limited Edition | Sandałki Limited Edition

Stylizacja nr 2
Kolczyki Epiphany | Choker Young Hollywood | Sukienka Callie's Picks | Torebka Tributes Gallery |
  Spódniczka Bonjour Bizou | Sandałki Voile

 Co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach : )

8 komentarzy:

  1. Piękne! Takie wiosenne i bardzo lekkie stylizacje 🌻

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pierwszą sukienkę, ślicznie wystylizowałaś ją, kolczyki pasują idealnie :)
    W drugiej stylizacji zmieniłabym top, bo jest troszkę za jasny do całości, coś bardziej kolorowego byłoby ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje suoer, a pierwsza to już wgl cudo
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest ładna,druga mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony wzorzyste ubrania sa o tyle dobre, ze pozwalaja na wprowadzenie wielu kolorow do stylizacji, ale z drugiej czesto to sa jednorazowe rzeczy... w rzeczywistosci nie mam chyba takich ubran w szafie. Na stardoll bardzo malo, pewnie zalozone raz albo nawet i nie... ja wole druga propozycje. Jest bardzo urocza. W pierwszej podoba mi sie nawiazanie do stylu D&G, ale koszula niezbyt ladnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje.
    Te rzeczy nie są w ogóle w moim stylu, ale same w sobie całkiem okej ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne! Mega mi sie podobają, ale torebka z tukanem mnie zachwyciła! Fajna i sukienka i spódnica!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!