Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oh! My mistake
Hej!

W tym tygodniu stworzyłam dla Was stylizacje z użyciem kompletów i glanów : )
Nie wiem jak Wy, ale osobiście bardzo lubię tego typu obuwie.
Podobają mi się zestawienia eleganckich ubrań z ich wykorzystaniem, ale również luźniejsze looki wyglądają z nimi całkiem ciekawie.
Co sądzicie o takich butach? Posiadacie może własną parę w realu?

Stylizacja nr 1
Okulary Vinyl | Kolczyki Nelly.com | Bluzka Evil Panda | Kurtka+Szorty Bonjour Bizou |
Torebka Limited Edition | Pasek Vinyl | Buty Evil Panda

Stylizacja nr 2
Beret DKNY | Naszyjnik Pretty'n Love | Komplet Fallen Angel | Torebka Vinyl | 
Zakolanówki Archive | Buty Couture Tribute


 PS
W tym tygodniu niestety nie pojawi się post "featuring", z pewnych przyczyn "technicznych".
Przepraszam! 

8 komentarzy:

  1. Mam glany w prawdziwym życiu :) Na Stardoll chyba nie posiadam, ponieważ bardzo rzadko tworzę stroje w tym klimacie.
    Pierwsza stylizacja średnio mi się podoba – czuję jakiś taki chaos i coś mi tam zgrzyta, ale sama nie wiem co.
    W drugiej nie podoba mi się ten komplet, a on jest trzonem stylizacji, więc ciężko mi się odnieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam wielką fanką glanów (nawet dawałam im imiona xD), ale od dłuższego czasu mi się zmienił styl więc królują obcasy na nie glany :D
    Bardzo fajne stylizacje. Pierwsza jest dla mnie odkryciem, bo sama nigdy bym nie postawiła na różowe glany, ale pięknie wyglądają w tej stylizacji. Druga stylizacja jest klasyczna, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie propozycje super ! Modnie i z klasą ^^ 10/10 :3

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem żadna mi się nie podoba :/ ale glany to ja bardzooo lubię,w realu mam jedną parę,ale czaję się żeby kupić nowe,bo tamte mi się już trochę pozdzierały xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bazy obu stylizacji mega mi się podobają, ale w każdej jest czegoś za dużo.
    Fryzura z lewej - zakochałam się.
    Glany bardzo mi się podobają, na stardoll mam kilka par, na żywo tylko takie "glanopodbne" buty.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje super! :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedys nie wyobrazalem sobie mieszania kompletow czy w ogole ich rozlaczenia. Dzisiaj unikam ich jak ognia... to jesli chodzi o prawdziwe wersje. W przypadku tych wirtualnych, chyba nie mam jakiegos ulubiinego w szafie. Kiedys wlasnie lubilem cos takiego na wzor pierwszej stylizacji, ale teraz czuje niechec do jeansowych kompletow. Sam nie wiem czemu. Druga stylizacja rewelacyjnie wyglada, uwielbiam ten buntowniczy akcent. Glany chcialem kiedys miec ale mi przeszlo..

    OdpowiedzUsuń
  8. glany kompletnie mi sie nie podobają, ani na stardoll ani w prawdziwym życiu, po prostu nie moje klimaty, stylizacje są w porządku, fajnie że są różne style :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!