Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dzień Mody: Stwórz stylizacje i zgarnij sd!

 

Tym razem Wasze zadanie polega na wystylizowaniu kozaków pochodzących z  Versace Tribute. Jeżeli nie macie ich w swoje szafie możecie przygotować swoją stylizacje u mnie (3siostry). Pracę muszą być na białym tle, podpisane i zalinkowane. 
Czekam na kreatywne i kojarzące się z Versace stylizacje! Zadbajcie o każdy szczegół ;p 

Do zgarnięcia jest...
1.100sd
2.75sd 
3.50sd 

Jeżeli prac będzie sporo przewidujemy wyróżnienia. 
Czas na zgłoszenie pracy macie do 31.10 do końca dnia.




10 komentarzy:

  1. Ja udziału nie biorę w tym bo czasu zbytnio nie mam ale życzę powodzenia innym ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba cos da sie zrobic ;) tylko do kiedy jest czas bo mi sie nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno coś stworzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się coś stworzyć 🦋

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, chętnie wezmę udział
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. tutaj link do mojej pracy! <3

    https://imgur.com/a/FzAs6qn

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!