Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: White Collared Crop Top

Hej!
Dwa tygodnie temu z Jusią95 stworzyłyśmy dla Was stylizacje z bluzką Archive.
Tym razem do gustu bardziej przypadła Wam stylizacja mojego gościa, gratulacje! : )
Do dzisiejszego posta zaprosiłam kolejnego obserwatora bloga i tym razem jest to Czarek (Dior na stardoll).

W tym tygodniu to ja wybrałam rzecz do posta i jest to biały kołnierzyk z Bonjour Bizou.
Szczerze powiedziawszy marzył mi się on od dawna, ale dopiero niedawno udało mi się go kupić : ) Przymierzam się również do zakupu takiego w realu, ale jak na razie nie natrafiłam na nic co by mi pasowało : (
Posiadacie może coś takiego w swojej szafie? Mielibyście jakiś inny pomysł na wykorzystanie tego ubrania?
Stylizacja Czarka
Okulary Original Future | Futerko Subcouture | Marynarka Alexander Wang Tribute |
Bluzka Subcouture | Koszula Antidote | Kołnierzyk Callie's Picks | Spodnie Subcouture |
Torebka It Girls | Buty Balenciaga Tribute

Moja stylizacja 
Beret It Girls | Kolczyki Royalty | Kokarda Tingeling | Kołnierzyk Bonjour Bizou| Sweter It Girls| Blazer Elle |
  Pasek Limited Edition | Spódniczka Evil Panda | Torebka Young Hollywood |
Sandałki Tingeling

 

8 komentarzy:

  1. W Stardollwej szafie posiadam jeden lub dwa, ale nie za bardzo z nich korzystam.
    W stylizacji Czarka bardzo podobają mi się te zielone akcenty, ale futerko z tyłu nie za bardzo mnie przekonuje.
    Twoja stylizacja kojarzy mi się z taką uczennicą, dodałabym tylko jakieś rajstopy/ podkolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety nie podoba się żadna stylizacja, więc powstrzymam się od głosu. Szkoda, że kołnierzyk, który miał być najważniejszym elementem stylizacji został "zabity" i przysłonięty.
    Stylizacja stworzona przez Czarka na pewno jest bardzo na czasie, ale to kompletnie nie są moje klimaty, więc nie mogłabym z czystym sumieniem na nią zagłosować.
    Natomiast w stroju Wiktorii na górze dzieje się zbyt dużo i przez to mam wrażenie chaosu. Ponadto bardzo nie podobają mi się te buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli mam byc szczera to żadna mi sie nie podba. jesli mam byc szczera to kołnierzyk zginął i jest niewidoczny. mimo to oddałam głos na Diora za ten świetny efekt skrzydeł

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dylemat, bo uwielbiam wyczucie mody u Czarka, ale za to przyznam, ze podoba mi sie ten styl uczennicy, do tego ta torebka Chanel! Oj, chcialbym znowu miec te sandalki. Zgodze sie jednak z tym, ze kolnierzyk jest w kazdym przypadku za slabo wyeksponowany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje mi się nie podobają. Głos oddaje na pierwszą, bo podobają mi się zielone dodatki.
    Dziękuję również za wygraną, bardzo mi miło :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. W obu mi coś nie gra, więc nie umiem się zdecydować..
    Bluzka całkiem fajna, ale jak ktoś wyżej wspomniał, powinno być ją trochę lepiej widać.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!