Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#18

 


Elo elo! Dzisiaj chciałabym zwrócić Waszą uwagę na rajstopy i "zakolanówki". Obie te rzeczy możemy nabyć w sklepie Archive płacąc fioletową walutą. Co ciekawe - zakolanówki to chyba błąd adminów. Wydaje mi się, że ceną miało być 8 sd, a nie sc, ale to nie nasz problem :D Podobnie jest z gorsetową bluzką z ostatniej dostawy - ta kosztuje tylko 11 sc. Kwoty śmieszne, więc warto te rzeczy nabyć.  Mega przydatne w szafie są także siateczkowe rajstopy, które wg metki pochodzą ze sklepu St. Trinians. Swego czasu bardzo lubiłam ich nadużywać w stylizacjach, ponieważ otrzymałam je jako nagrodę za głosowanie w The Vote. Jeżeli jednak ktoś ich nie ma - to warto kupić, bo 120 sc to też nie jest zbyt duża kwota :) 



Ok, pogadałam sobie na wstępie, a teraz pora na stylizacje:



Dajcie znać co myślicie o dzisiejszych wyborach :) 

9 komentarzy:

  1. Zakolanówki już posiadam, a rajstopy faktycznie może kupię jak uzbieram znowu fioletową walutę :D Bardzo przydatna część garderoby więc za tą cenę trzeba brać ^^
    Super stylizacje, w pierwszej świetny dobór torebka-marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedno i drugie :) Bardzo fajne rzeczy! Lubię kabaretki – w prawdziwym życiu również.
    Stylizacje bardzo udane (jak zawsze) :D
    Bardzo lubię tę serię! Zawsze na nią czekam i zastanawiam się, co dzisiaj wybierze Rocka.

    OdpowiedzUsuń
  3. O bardzo fajne rzeczy, dzięki tobie wędrują teraz do mojego koszyka. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, głowie przez tą marynarkę/płaszcz, jakoś nie przemawiają do mnie. Druga natomiast bardzo fajna, ciekawa góra super.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, te ratstopy to dobry wybor :) rowniez posiadam je z the vote xd ze stylizacji wole bardziej druga. W pierwszej brakuje mi kolorow, chociaz biały albo bezowy.. jest troche za ciemno

    OdpowiedzUsuń
  5. rajstopy mam z oryginalną metką,zakolanówek jeszcze nie kupiłam bo muszę uzbierać sm :D stylizacje są bardzo ładne,ale w pierwszej zmieniłabym buty bo te się zlewają z zakolanówkami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeszcze co do rajstop,to dlaczego pokazuje że oryginalnie one pochodzą z Active xD skoro one są z St.Trinians :D

      martusia-16

      Usuń
  6. stylizacje mi sie podobają, jak za taka cene to szkoda nie kupic! fajny dodatek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię starych grafik więc te rzeczy mi się nie podobają, ale stylizacje są cudowne. W tą z prawej mogłabym się ubrać w realu ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!