Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #69

9 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny, ale stylizacja jak dla mnie okropna. Totalnie nie podoba mi się użycie tej sukienki w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż! Marynarka trochę mi nie pasuje do dołu stylizacji przez to, że jest taka oversize.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny, marynarka też, ale takie założenie spódnicy to dla mnie klapa

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaz mistrzowski! A mi stylizacja sie podoba, mam wrazenie ze wlasnie taku dol spodnicy chyba widzialem na jakims wybiegu. Jedynie ten kapelusik.. ja chyba nigdy sie do niego nie przekonam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inspirowałem się bardzo luźno nową kolekcją Loewe. nie znalazłem kurtki/płaszcza, który idealnie by mi pasował i miał podobny krój co ten z kolekcji

      Usuń
  5. Makijaż przeboski ♥
    Stylizacja to nie mój styl w ogóle, nie wiem co o niej sądzić.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijażu dawno lepszego nie widziałam, aż szkoda że kapelusik z firanką w stylówce go zasłania. Bo cała stylizacja zyskuje przy dłuższym jej oglądaniu, ale tak jak Pomeranian - do nakrycia głowy też przekonać się nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż fajniutkii. Stylizacja mi się podoba, jakoś to "zabudowanie" ma w sobie urok.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!