Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #70

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie tej zwiewnej sukienki. Podobają mi się roślinne akcenty - idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonany co do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super! Może jedynie zmieniłabym kolor szminki, choć ta kolorystycznie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba :) A aranżacje to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja :) jedynie to te rękawice mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie super, ale nie jestem zbyt wielką fanką tej stylizacji :/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowniez podoba mi sie kolorystyka. Jak zawsze makijaz i aranzacja na wysokim poziomie. Stylizacja... gdyby to byla tylko tiulowa spodnica byloby dobrze. Nie podoba mi sie ten kolnierz. Doll wyglada jakby miala za chwile sie udusic albo powiesic.

    OdpowiedzUsuń
  8. aranżacja cudo! świetne włosy i makijaż, super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!