Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Ze wszystkich pór roku jesień oferuje człowiekowi najwięcej i prosi o mniej"

 

Hej i czołem! 

Ostatnio zaczęłam przygotowywać posty z wyprzedzeniem, z czego jestem naprawdę dumna. Już nie stresuje się tym, że nic dla Was nie przygotowałam i nie mam na to czasu. W sumie chyba uda mi się wyrobić wcześniej także z ilustracjami, więc mega. A jak tam u Was? Co porabiacie? 

Do dzisiejszej aranżacji podchodziłam kilka razy. Początkowo miał przeważać kolor niebieski i biały jednak jakoś nie mogłam nic dobrać. A potem wpadły mi w ręce te złote krzesła i lustro i naprawdę spodobało mi się to połącznie. 

Dajcie znać co myślicie :)



6 komentarzy:

  1. wnetrze jest super, świetne krzesła! jednak mam jakieś 'ale' do tej komody, sprawia, że wnetrze nie wygląda tak realistycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Planowanie postów to super opcja, jest się do przodu :D
    Złoto + biały super wygląda. Zgodzę się z komentarzem Aletheii - komoda trochę psuje całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna planuję posty z wyprzedzeniem, ponieważ wtedy nie obawiam się wtopy. Raz mi się tylko zdarzyło niczego nie dodać, ponieważ miałam bardzo nerwowy okres w życiu.
    Aranżacja jest okej, ale nie zakochałam się w niej. Nie podobają mi się te niebieskie taboreciki. Usunęłabym również komodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja tak samo robie posty z wyprzedzeniem.. bo potem brakuje checi, ale przede wszystkim czasu. Ja znowu studia, powtorka nauki jak z czasow kwarantanny :/ ja mam podobne zdanie co do aranzacji jak elizabet-mary ;) przyznam, ze bardzo podobaja mi sie ramki na scianie i kompozycja roslin na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty ale wnętrze ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wystrój, super są złote elementy
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!