Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Nie tłumacz się. Ludzie słyszą to, co chcą słyszeć i wierzą w to, co chcą wierzyć."

 


Hej kochani! 

Kolejny tydzień za nami! Zdradzić Wam coś? Szykujemy dla Was coś fajnego ;) Spróbujecie odgadnąć co?  Tymczasem ja sumiennie realizuje plan skończenia wszystkich ilustracji przed grudniem, co by nie denerwować się tym. W związku z tym czas spędzam głównie przy biurku. Powiem Wam, że jak sobie pomyślę o noszeniu maseczek na zewnątrz to krew mnie zalewa. Ja oczywiście nie neguje noszenia ich w zamkniętych przestrzeniach, ale na cholerę na zewnątrz. A jak tam u Was? 



11 komentarzy:

  1. Coś strasznego na Halloween? :D
    Super sypialnia!
    Mam takie same odczucia co do maseczek na świeżym powietrzu... chodzę sporo na nogach i przejście kilku kilometrów w tej masce, w taką pogodę to jest straszna rzecz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w miejscach gdzie jest tłum-okej, ale w miejscach gdzie nie ma nikogo bądź jadąc rowerem? Albo hit ze karaja jak zdejmie się maseczkę żeby się napić albo zjeść... czyli na zewnątrz się zarażamy nie ważne gdzie ale w restauracji to już można bez i spoko :D nie żebym chciała żeby mi restauracje zamknęli

      Usuń
  2. Moze konkurs fotograficzny? 💁‍♀️ tego to juz w ogole od kilku lat na blogach o sd nie bylo xd w dużym miescie ten zakaz ma sens ale w malych miejscowosciach no blagam... nie mam ochoty idac na spacer wieczorem zakladac maseczki :/ kurcze, coraz czesciej patrzac na Twoje aranzacje mam ochote tez pokombinowac z zielonymi meblami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie konkurs fotograficzny. Chcielibyście? Mogę coś zorganizować? O ile byli by chętni. No ja właśnie mieszkam w miejscu gdzie jak idę chodnikiem to nie ma nikogo...

      Usuń
  3. Śliczna, tam bym chciała się teraz znaleźć :D
    Ja nie mogę przeboleć zamknięcia siłowni w czerwonych strefach :<

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh to kolejny debilizmy, bo przecież tam są takie tłumy i ogniska wirusa...

      Usuń
  4. Aranżacja jest świetna! Mam wrażenie, że ładnie się komponuje z poprzednimi i fajnie współgrałoby to jako jedno mieszkanie.
    Mnie też denerwują te maseczki. Rozumiem, że jest pandemia itp., ale jaki ma sens noszenie tego na powietrzu?
    Zamknięcie siłowni również mnie boli, ponieważ lubię spędzać czas w tym miejscu. Niby mam na osiedlu siłownię na otwartym powietrzu, ale pogoda nie zachęca do spędzania tam czasu 😅 Myślę, że sąsiedzi byliby bardzo zaskoczeni, gdybym ćwiczyła w trakcie deszczu na jakimś sprzęcie.
    Jestem bardzo ciekawa, co szykujecie. Na pewno coś ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wnetrze, podoba mi sie sypialnia i ten pies! Uroczo tp wygląda!

    Co do maseczek to dla mnie są wygodne i rozumiem po czesci noszenie ich na powietrzu, szczegolnie że mijamy mnóstwo osob czesto ramie w ramie. Siłowni żałuje, ale planuje cwiczyc w domu! Nie ma rzeczy niemożliwych, szczegolnie że mam mega motywacje ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna aranżacja :) mi jest ciężko na podwórku w tej maseczce no ale co zrobić,większy problem to w sklepie bo tam to klienci nie którzy nawet nie chcą ich nakładać i awantury robią

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ostatnio lubisz używać zielonych elementów w swoich aranżacjach. Bardzo ładne wnętrze.

    Hmm może jakiś konkurs lub losowanie haha
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!