Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Gościnne Występy.

Moje absolutnie ulubione święto! Halloween... W tym roku nie mam planów, nikt mnie nie chce i nie mam znajomych, więc już nie takie ulubione. Dodatkowo jestem leniwy i znudzony wszystkim. 
Aczkolwiek przygotowałem kilka propozycji, strasznie nudnych, ale czemu nie?

Zaczynamy od mojej ulubionej modelki Agu <3 Inspiracja nie jest jasna, bo jest to coś może starożytno-egipsko-niewolniczo-sam nie wiem co... Mam nadzieję, że jakoś to zobaczycie i zrozumiecie. Cały ten post powstał przez sukienkę z pierwszej stylizacji, jak tylko zobaczyłem ją w Archive to wiedziałem, że chcę zrobić coś w tej stylistyce. Drugi look bazuje na komplecie Ricka Owens'a, wcześniej nienawidziłem tego sklepu/marki/projektanta, ale ostatnio coraz bardziej mi się podoba (nawet te koszmarne wersje na stardoll). Z tego co pamiętam to kolekcja RO była chyba stylizowana na starożytną, był tam Sfinks, ruiny i takie pustynne klimaty. Dodatki oczywiście złote, sandały i mini torebki na cukierki ;) 
Na specjalne wyróżnienie zasługują również włosy od Belcalia_
1 Kolczyk Valentino Tribute | Naszyjnik Riviera | Sukienka Archive, Stardoll Academy | Bransoletki Windows On The World | Torebka Nieznana Marka | Sandały Callie's Picks 
2 Łańcuch Nelly.com | Top Rick Owens Tribute | Pasek Nelly.com | Torebka Limited Edition | Bransoletka Archive | Spódnica Rick Owens Tribute | Sandały Balmain Tribute 

Czas na mnie... Jakżeby inaczej, ja idę w całkowity minimalizm i nudę. Płeć nie gra roli, każdy może nosić co chce, dlatego ja dzisiaj jestem Bond... James Bond. Ale jestem także swoją własną Dziewczyną Bonda.. Bo mogę! Look numer trzy to klasyczny garnitur Saint Laurent z koszulą Jean Paul Gaultier i proste szpilki, nie przeżyłbym płaskich butów nawet w "męskiej" stylizacji. Jako swoja własna dziewczyna mam wielki diament na palcu, błyszczące buty i oczywiście sukienkę Versace! Kobieco i z klasą, elegancko i "gorąco"... 
Wszystko uzupełniają dwie peruki od Ata, ten to umie zrobić wszystko.
3 Koszula Museum Mile | Marynarka Archive | Spodnie YvesSaintLaurent Tribute | Sandały PPQ
4 Suknia Special Offer | Pierścionek Nieznana Marka | Sandały Royalty 

Na koniec czas na wspólną zabawę i wizualną reprezentację słów "załóż cokolwiek i przyjdź". Całkowity brak pomysłu, ale jednak chce coś pokazać. Aga jako starsza pani musi zniknąć, fanka natury i może jak się uprzemy Motyl... Kolejna sukienka z Archive, która zmusiła mnie do kupna i wystylizowania, później znalazłem w salonie piękności ten naszyjnik i wszystko idealnie się połączyło. Dodałem jeszcze więcej wzorów, sztuczne motylki i węże na nogach- Coś z tego wyszło. Na mnie zaczęło się od peruki, dodałem do niej wianek i zakochałem się w tym połączeniu. Ogólnie ten wianek jest moją obsesją, a z tymi włosami już całkowicie. W temacie ubrań nie mogłem się zdecydować, bo to mogło być tyle postaci: Maryla, pani Wiosna, wróżka, ogródek, albo cokolwiek.... Wygrało jednak lenistwo, sukienka Valentino i outfit na starą wariatkę numer 2.
Peruka Aguuniek to Ata- oczywiście.... A ja mam na sobie vintage Claudentia/Achrome zrobioną na jakimś innym koncie.
5 Motyle Starpoint Rewards | Naszyjnik Epiphany | Sukienka Archive | Rękawiczki Velvet Orchid | Toreka Archive | Sandały RIO
6 Wianek Limited Edition | Sukienka Runway | Torebka Archive | Sandały Runway

Dziękuję za uwagę <3

7 komentarzy:

  1. Fajny post, bardzo kreatywne propozycje.
    Mi najbardziej podoba się oczywiście ta druga odsłona. Moja miłość do czarnych garniturów jest ogromna, a białe włosy idealnie kontrastują z suknia.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie dwie stylizacje są moimi ulubionymi! Pięknie, zwiewnie i naturalnie ^^
    Świetnie wykorzystałeś zestaw od Ricka Owensa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Fajnie, że wróciłeś na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje bardzo udane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super post! mi najbardziej podobają sie ostatnie stylizacje! świetny pomysł z motylkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Stylizacje oddają w pełni to jak je przedstawiłeś. Bardzo mi się podobają całościowo
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw najbardziej mi sie podoba - niesamowite stylzacje! Z drugego druga, pieknie i zmyslowo <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!