Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Halloween: Przebrania damskie i męskie


Hej!
Halloween jest okazją do zabawy, przebierania się za rozmaite postaci, po prostu bycia kimś innym. Przyznam szczerze, że osobiście nie przepadam za tym świętem, raczej go nie obchodzę, ale postanowiłam przygotować dla Was post poświęcony w pewien sposób temu świętu : ) 


Jak już wspomniałam, Halloween to okazja do zabawy, więc razem z moim jakże dobrym znajomym, którego pewnie część z Was pamięta z “Modowych Rywali”, stwierdziliśmy, że fajnie byłoby pokazać Wam coś innego, coś mniej poważnego, ale dalej w tematyce Halloween. Jeśli liczyliście na stylizacje w stylu księcia i księżniczki, to niestety nie tym razem, ale mam nadzieję, że nasze propozycje bardziej przypadną Wam do gustu niż te typowe ; ) Do każdej z propozycji razem dobraliśmy idealnie pasujące cytaty z piosenek.

Zapraszam do rozwinięcia posta ; ) 


Pierwsza propozycja, którą może część z Was już widziała na naszych stardollowych kontach, to jajka, bo czemu nie?  
Jest to kreatywny pomysł, gdyż jajko zostało wykonane w StarDesign Hair przez Clicka, natomiast ja zajęłam się projektem ubrań, na których możecie zobaczyć dosyć znaną postać ,,Gudetamę”. 
Jest to propozycja dla osób, które lubią jajka i zabawę w projektowanie : ) 



Druga propozycja, która w sumie jest dosyć klasyczna to złodzieje! 
Jest to bardzo prosty kostium do odtworzenia, większość ubrań na naszych doll jest za starmonety, także to propozycja dla osób, które nie chcą wydawać swoich cennych stardollarków na jeden dzień w roku. Moja doll ukradła Cover Girl i The Vote, natomiast Clicka sds’ki ; ) A wasze co by ukradły??? 
Trzecia propozycja!  
Obydwoje uwielbiamy kulturę azjatycką, co też myślę, że widać.  
Zainspirowani postanowiliśmy stworzyć stylizacje na bogatych Azjatów, zarabiających na sprzedaży jaj, którymi jesteśmy powyżej. Bogactwo widać już na pierwszy rzut oka, gdyż nasze lalki opływają złotem. Ta propozycja będzie idealna dla bogatych lalek na stardoll, które nie boją się wydać swoich sdsk’ów na stylizacje dnia. 
Czwarta propozycja 
Bardzo bajeczna, przedstawiamy Wam nasze “Princess Realness”. Jest to mroczniejsza wersja księżniczek. Cóż tu więcej dodać??? Ta propozycja będzie bardzo dobra dla dziewczęcych dollek, które chcą chociaż raz zaprezentować swoją mroczną stronę (XD). 
''Doceń to co w sobie masz.
Odmiennością się zdobywa świat.
Ten look, ten styl, przyznaj, że cię kręci.
On kusi i nęci, zostaje w pamięci (...)
Emu ma upiorny czar, Jisoo do ciebie wyje co dnia"


Piąta propozycja 
Jest to propozycja bardziej od Clicka, gdyż on uwielbia pajączki, ja nie, ale jest to idealny strój na takie święto.  
Po co komu dwie nogi jak w Halloween może mieć 8 (w przypadku stardoll 6)??? I kolejne pary oczu, żeby więcej widzieć! 
Ta propozycja jest dobra w sumie dla pracusiów, można więcej zrobić, więcej zobaczyć, same korzyści! 
"Everybody blah, blah,
Talks a lot but, I don't care,
Y'all can keep blah, blah
,

Szósta i przedostatnia propozycja! 
Myślę, że część z Was w pewnym okresie swojego życia chciała zostać syrenkami z H2O, także macie teraz okazję!  
My z Clickiem zawsze o tym marzyliśmy i uznaliśmy, że świetnym pomysłem będzie pokazanie Wam również i takiej propozycji.
Jest to kolejna propozycja dla tych lalek, które mają więcej sdsk’ów oraz dla tych, którzy chcieli być syrenkami H2O (Przyznajcie, że też szukaliście w Internecie jak zostać syrenką H2O...! )


Ostatnia i myślę, że najbardziej kreatywna propozycja! 
W.I.T.C.H! Tak, dokładnie, W.I.T.C.H! Kto z Was nie oglądał tej jakże ikonicznej kreskówki!  
Tutaj powraca temat DIY na stardoll, gdyż kostiumy zostały wykonane w StarDesign Hair.  
Robiliśmy te kreacje łącznie trzy godziny X”D I tutaj też zadanie dla Was, żeby zgadnąć którymi postaciami z W.I.T.C.H jesteśmy : )
Nagroda dla pierwszej osoby = skradzione stardollarki ; )
Nasze stroje nie są może idealne, ale nie chodziło tutaj o to! Podczas tworzenia można się świetnie bawić, więc jest to propozycja dla tych, którzy lubią być kreatywni i zrobić w całości coś kompletnie samemu, niż kupować w plazie : )
,,Witch to my, a w nas potężna jest moc.

Kochani! Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że dobrze się bawiliście czytając ten post.  
Proszę, abyście traktowali go z przymrużeniem oka, gdyż ponownie wspomnę, Halloween to święto zabawy i my świetnie się bawiliśmy robiąc dla Was post czego, dzisiaj życzę i Wam, jeśli obchodzicie to święto! : ) 

21 komentarzy:

  1. KOCHAM! Fantastyczny post, kupuję w całości, ale najbardziej stroje WITCH <3
    Ja tam bym zwinęła jakieś piękne sukienki xD
    Z WITCHA myślę, że to Will i Irma. No uwielbiam Wasze stroje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa dziękujemy! I poprawnie odgadłaś kim jesteśmy haha

      Usuń
  2. Świetny post!
    Ja bym ukradła Decades, ciasta i sukienki od Avril Lavigne :)
    Co do W.I.T.C.H. – mam 21 lat i nadal kocham tę bajkę. Kolekcjonuję gadżety związane z dziewczynami i moja kolekcja liczy już ponad 300 gadżetów (w tym firanki, pościel i rozmaite ubrania oraz torby) – taka mała prywatna ciekawostka. Mega ucieszyliście mnie tymi strojami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omggg chcę te wszystkie cuda, o których piszesz! Widzę, że możemy razem czytać WITCH ♥

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo!!!
      Ja sama kocham W.I.T.C.H ! Kiedyś miałam pościel, jakieś gadżety, lalki haha obecnie pozostały mi tylko karteczki X"D

      Usuń
  3. Co do strojów – Click to Will, a Wiktoria Cornelia – Irma miała krótsze włosy, inne wykończenie bluzki oraz krótsze buty, więc te elementy wskazują mi jednak na Corny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee : ( To Irma : ( Click też mi wcześniej pisał, że mam za długie włosy, ale nie miałam innej brązowej peruki : ( Cornelia była blondynką haha i miała o wiele dłuższe włosy ; )

      Usuń
  4. Super post. Mega wam się udało z przebraniami
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. jajka mnie rozwaliły xD aż się śmiałam jak to zobaczyłam :D ale 3,4,5 i szósta propozycja mi się podoba :D ale,jest jedno ale:męska doll w przebraniu księżniczki wygląda jak transwestyta,wolałabym jednak strój księcia xD takiego mrocznego,gotyckiego xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłakałam się ze śmiechu czytając o tym transwestycie X"DDD Jakby, to nie miało być cute, a nadal zabawne, albo chociaż trochę mroczne haha dlatego!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te przebrania, najbardziej jajka, bling bling i Witch. Kochałam Witch całym sercem xD To Will i Irma, ale powinna mieć trochę krótsze włosy.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej pisałam, tutaj nastąpił problem z moimi perukami haha bo mam tylko jedną brązową XDDD dlatego tak wyszło, ale udało Ci się odgadnąć poprawnie!

      Usuń
  9. Witajcie Perelki ;)))) podobaja mi sie Wasze propozycje, zabawnie wyszlo z opisami :) oj bogaci Azjaci - czy Jamie Chua by sie tak ubrala? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby zobaczyła nasz post myślę, że by się tak ubrała X"D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!